بیوگرافی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن + عکس شخصی نیلوفر کوخانی

0

بیوگرافی کامل بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن با بازی نیلوفر کوخانی نقش مقابل بازیگر نقش پیام با بازی سامان صفاری و عاشقانه های او در سریال با عکس های جدید و اینستاگرام و سوابق وی در مجله حرف تازه بخوانید

بیوگرافی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن + عکس شخصی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن کیست

مجموعه تلوبزیونی و سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی از آبان ۹۹ روی آنتن شبکه ۱ سیما رفته است. کاراکتر و شخصیت تابان با بازی درخشان نیلوفر کوخانی ظر مخاطبان را به خود جلب کرده که در ادامه معرفی کامل این بازیگر را میخوانید.

نیلوفر کوخانی بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون و دستیار کارگردان و طراح لباس متولد ۲ شهریور ۱۳۶۹ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی است.

از ازدواج و وضعیت متاهل و مجرد بودنش اطلاعاتی در دست نیست و در پیج اینستاگرامش نیز خبری یا عکسی درج نشده است

بیوگرافی نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

سوابق هنری

وی از سال ۹۱ با بازی در سریال ستایش ۲ وارد قاب تلویزیون شد و سپس در سریال چرخ فلک ایفای نقش کرد و سپس از آن در سریال تاریکی شب روشنایی روز در نقش سعیده یکی از بازیگران اصلی این مجموعه شد

جدیدترین بازی نیلوفر کوخانی علاوه بر این سریال، حضور در مجموعه نمایش خانگی قورباغه ساخته هومن سیدی است که قرار است بزودی از آذر ۹۹ توزیع شود

اسم واقعی بازیگر نقش تابان در خانه امن

بازیگر نقش تابان در خانه امن کیست

کوخانی در جدیدترین اقر بازیگری خود در مجموعه خانه امن در نقش تابان نقش مقابل پیام با باری سامان صفاری و خواهر ثمین هدایت ایفای نقش کرده که نظر بیننده ها به خود جلب کرده است.

کوخانی با سریال تاریکی شب روشنایی روز وارد تلویزیون شد و حالا با خانه امن بار دیگر در یک مجموعه تلویزیونی ظاهر شده است

عکس کوخانی در تاریکی شب روشنایی روز در نقش سعیده

بازیگر نقش سعیده در سریال روشنایی روز تاریکی شب

داستان این سریال درباره دو مامور امنیتی به نام‌های کمال با بازی حمیدرضا پگاه و افشین با بازیامین زندگانی است که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است.

در کنار هنرمندانی چون سیما تیرانداز، حمیدرضا پگاه، سامان صفاری در نقش پیام، پرویز فلاحی پور در نقش قاضی، شهروز ابراهیمی بازیگر نقش شهروز، سپیده خداوردی بازیکر نقش نرگس و… به ایفای نقش می پردازد.

عکس شخصی نیلوفر کوخانی

نظرات