بازیگر نقش سعید در سریال نوروز رنگی کیست + بیوگرافی سینا رازقی

0

سینا رازقی “بازیگر نقش سعید” در سریال نوروز رنگی است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «سینا رازقی» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش سعید در سریال نوروز رنگی کیست؟ + بیوگرافی سینا رازقی و همسرش

سینا رازقی بازیگر نقش سعید در سریال نوروز رنگی کیست

حرف تازه –  سریال نوروز رنگی با نام دیگر هشت آباد در قالب طنز کمدی در ۲۰ قسمت ؛که اولین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه پنج تلویزیون ایران با کارگردانی علی مسعودی پخش شد و بازیگر نقش سعید نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “سینا رازقی” و همسرش را برای شما منتشر کردم.

سینا رازقی، متولد دهه ۷۰ در مشهد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در مشهد است که سالهاست در عرصه تئاتر در مشهد فعال داشته و با بازی در سریال نوروز رنگی به شهرت رسید

سینا رازقی بازیگر نقش سعید در سریال نوروز رنگی کیست

سوابق بازیگری

او بازیگری را از دوران دانش آموزی و سپس بطور حرفه ای از نوجوانی در تئاتر آغاز کرده و کار تئاتر را از دوران نوجوانی در مشهد آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون: نجواهای عاشقانه به کارگردانی امیر بشیری و نمایش هوراشیو به کارگردانی جواد مولانیا ،نمایش «دیواکولا» به کارگردانی محمد جهانپا از و … ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش سعید در سریال نوروز رنگی کیست + بیوگرافی سینا رازقی

افتخارات

رازقی در سی و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزی کشوری با نمایش کنترل z از مشهد، جایزه دوم بازیگری را به صورت مشترک با مهدی رضازاده را کسب کرد.

اولین کار تصویری وی ایفای نقش در فیلم بلند ویدیویی شرخر به نویسندگی و کارگردانی علی خزاعی فر در کنار دیگر بازیگران تئاتر مشهد، است که بسیار موفق عمل کرده است..

عکس سینا رازقی و جواد خواجوی دو بازیگر مشهدی

بیوگرافی سینا رازقی بازیگر مشهدی

وضعیت ازدواج و همسرش

وی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده و همسرش ندارد.

بیوگرافی بازیگر نقش سعید در سریال نوروز رنگی

سینا رازقی در جدیدترین کار هنری خود در سریال نوروز رنگی در نقش سعید بازی کرده و بسیار خوش درخشیده است.

سریال نوروز رنگی با نام دیگر هشت آباد در قالب طنز کمدی در ۲۰ قسمت ؛که اولین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه پنج تلویزیون ایران با کارگردانی علی مسعودی پخش شد که در آن بازیگرانی چون: رابعه اسکویی اعظم خانم, جواد خواجوی در نقش جواد,هادی عامل هاشمی )حاج صادق)، یوسف تیموری (دایی محمود) ,شهرام قائدی (آقای هاشمی) ,پریسا مقتدی (کتایون) , ماهان عبدی (مرتضی) , شاهو رستمی (آقاخانی) , سیمین بهفر (شکوفه) ، الهه جعفری (فرشته) ,سیاوش مفیدی (شاهپور) رزمنده محل، علی مسعودی (آقای مهدوی) ،سینا رازقی (سعید) ,محمد اسلامی (احمد) ,سجاد حسین پور (جلال) ,سیما خالقی (ساجده) , الهه یگان پور (مهلا) ,حدیثه زارعی (کژال) , حمیدرضا حافظ شجری نقش جعفر ,علی انوریان یزدی (اکبر آقا) ,محمد امین کشت مندی و … ایفای نقش کردند.

این سریال از ۳۰ اسفندماه ۹۹ ، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. خواننده تیتراژ پایانی این سریال حجت اشرف زاده می باشد.

اسم واقعی سعید در سریال نوروز رنگی

اینستاگرام سینا رازقی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی
sina_razeqi  فعال است که میتوانید جدیدترین عکس های سینا رازقی بازیگر سریال نوروز رنگی یا هشت آباد را ببینید.

نظرات