بیوگرافی و اسم واقعی بدل بهنام بانی + اینستاگرام و عکس شخصی

0

“بدل بهنام بانی”، در دست انداز کیست؟ قاسم «بدل بهنام بانی» خواننده پاپ کشورمان است. در ادامه با زندگینامه و عکس های شخصی و پیج اینستاگرام بدل بهنام بانی آشنا شوید و سوابق و شغل و بیوگرافی کامل او را بخوانید .

بیوگرافی و اسم واقعی بدل بهنام بانی + شغل ، اینستاگرام و ماجرای خوانندگی

بیوگرافی بدل بهنام بانی کیست

مدتی است که در کنار بدل چهره های مشهور هنری و ورزشی، بدل بهنام بانی خواننده معروف ایرانی نیز پیدا شده که که خیلی از کابران از شباهت بیش از حد این دو نفر شگفت زده شدنه اند.

او خود را قاسم معرفی کرده و اسم کوچکش «قاسم» است، اما تاکنون اشاره ای به نام خانوادگیش نشده در پیج اینستاگرامش نیز خود را به عنوان بدل معرفی کرده و بطور کامل اسم و فامیلش را ذکر نکرده است.

بیوگرافی و اسم واقعی بدل بهنام بانی + اینستاگرام و عکس شخصی

بدل بهنام بانی در برنامه دست انداز

او در برنامه نوروزی دست انداز شرکت کرده و خوانندگی کرد. مجموعه تلویزیونی طنز دست‌انداز به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی، در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

او در دست انداز خوانندگی کرد و در بخشی از ترانه‌ای که اجرا می‌کرد با کنایه به گرانی مرغ و تخم مرغ خواند: «دست من سنگدونِ مرغه/ جون ما به جونِ مرغه/ آرزوم یه رونِ مرغه.»

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های رضا پرستش و همسرش و ماجرای بدل مسی شدن

اینستاگرام

پیج اینستاگرام وی با آیدی زیر فاعل است و عکس های شخصی و دو نفره با این خواننده و چهره های موسیقی را در پیج شضخصی خود منتشر کرده است

badal.bani

گفتنی است که دست‌انداز نام مجموعه تلویزیونی طنزی است به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی که در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تیتراژ آن را بدل بهنام بانی خوانده است.

۱۵ قسمت این مجموعه طنز ۹۰ قسمتی ویژه عید نوروز است و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت. این مجموعه در روزهای نوروز هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

او در صفحه شخصی خود از افرادی که باعث شهرتش شدند نوشت:
پارسال همین روزا بود که عکس دو نفری منو بهنام جان با هشتگ (بدل بهنام بانی پیدا شد) نقل محافل مجازی شد 😅
حس و حال خوبی بود اون روزا که هنوز هم انرژی دارم میگیرم ازش
تشکر میکنم از تمامی کسانی که اول شرایط این دیدار رو فراهم کردن و بعد تو نشر حداکثری این عکس و دیده شدنش کمک کردن ، دست تک تک صاحبان سایت ها و پیج های حامی رو میبوسم و آرزوی موفقیت میکنم براتون…

عکس جدید بانی و بدلش

لازم به ذکر است بهنام بانی متولد در ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در شهر دامغان استان سمنان، به دنیا آمده است

او در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شاهرود تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است. وی همچنین یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و با مادرش زندگی میکند

پدرش نوازنده بوده است، او در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه ای نزد اساتید موسیقی به آموزش پرداخت

نظرات