راهنمای ثبت نام داوطلبان «واکسن فخرا» در سامانه fakhravac.ir

1

سامانه ثبت نام واکسن فخرا + راهنمای ثبت نام داوطلبان واکسن فخرا در fakhravac.ir

سامانه ثبت نام واکسن فخرا + راهنمای ثبت نام داوطلبان (واکسن فخرا) در fakhravac.ir برای افرادی که داوطلبان دریافت واکسن کرونای فخرا هستند را در این بخش به همراه شرایط سنی و آزمایشات و مهلت ثبت نام و جزئیات خبر را میخوانید

سامانه ثبت نام واکسن فخرا + راهنمای ثبت نام داوطلبان «واکسن فخرا» در fakhravac.ir

مجله اینترنتی حرف تازه؛ در ۲۶ اسفند ۹۹ واکسن فخرا با حضور وزیر بهداشت، وزیر دفاع و خانواده شهید محسن فخری زاده، به فرزند این شهید محسن فخری‌زاده تزریق شد و اولین مرحله اول کار آزمایی بالینی این واکسن انجام شد و حالا در سال جدید ۱۴۰۰ از طریق پیامک برای داوطلبان دریافت واکسن فخرا فراخوان داده شده است.

کلیه افراد سالم بین ۱۸ تا ۵۵ سال می‌توانند در این طرح ملی ثبت نام و پس از سیر مراحل آزمایشات و معاینات پزشکی، در صورت تأیید، واکسن دریافت کنند.

سخنگوی پروژه واکسن فخرا در پایان گفت: امید است با تلاش و همت متخصصین و دانشمندان سپند و مشارکت جمعی هموطنان ارجمند، هرچه زودتر بتوانیم فازهای اول و دوم کارآزمایی بالینی واکسن “فخرا” را با موفقیت پشت سر گذاشته و از این طریق گام بلندی در جهت ریشه کنی بیماری منحوس کرونا برداشته شود.

آدرس سامانه ثبت نام واکسن فخرا

دکتر رضا اله‌ ورن درباره نحوه ثبتنام داوطلبان اظهار داشت: تمامی هموطنانی که نسبت به دریافت واکسن کرونای فخرا تمایل دارند، می‌توانند با مراجعه به تارنمای fakhravac.ir به عنوان داوطلب اعلام آمادگی کنند.

سامانه ثبت نام واکسن فخرا + راهنمای ثبت نام داوطلبان «واکسن فخرا» در fakhravac.ir

شرایط سنی دریافت واکسن

کلیه افراد سالم بین ۱۸ تا ۵۵ سال می‌توانند در این طرح ملی نام نویسی و پس از سیر مراحل آزمایشات و معاینات پزشکی، در صورت تأیید، واکسن دریافت کنند.

دکتر احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا نیز اظهار داشت: این واکسن از ۳۰ هزار نمونه بیمار کرونایی ایرانی استخراج و در نهایت ۳۰ نمونه انتخاب و بذر واکسن استخراج شد و بعد از طی مراحل، آماده ارائه به وزارت بهداشت شد.

وی تصریح کرد: همزمان با تحقیقات ابتدایی بسترها برای تولید و فاز صنعتی را نیز آغاز کردیم و تولید این زیرساخت‌ها برای پیشبرد سایر اقدامات پزشکی نیز مفید خواهد بود و خوشبختانه همه پلتفرم‌های واکسن کرونا در کشور ما در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: همه مراحل و نقشه‌ها به تایید سازمان غذا و دارو رسیده است و امیدواریم تا تابستان به بهره‌برداری برسیم. ما فکر می‌کنیم اوایل تابستان سال ۱۴۰۰ برای تولید انبوه واکسن فخرا آماده باشیم؛ اولویت اول ما تامین نیاز داخلی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) با اشاره به اتمام مرحله تست حیوانی واکسن‌هایی که این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا ساخته است نسبت به آغاز تست انسانی آن از اردیبهشت سال آینده اظهار امیدواری کرد.

1 دیدگاه در “راهنمای ثبت نام داوطلبان «واکسن فخرا» در سامانه fakhravac.ir

  1. مجید نحوی جو گفت:

    ممتنع

نظرات