اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شاخ آفریقا به همراه داستان کامل + زمان پخش

0

بیوگرافی “بازیگران سریال شاخ آفریقا”،معرفی کامل و اسامی بازیگران سریال شاخ آفریقا با بازی هومن سیدی و پژمان جمشیدی و … خلاصه داستان و موضوع و تعداد قسمت ها و عکس ها و عوامل (پشت صحنه و زمان پخش سریال شاخ آفریقا) را در این صفحه ببینید و کامل بخوانید.

اسامی و بیوگرافی «بازیگران سریال شاخ آفریقا» به همراه داستان کامل + جزئیات پخش

سریال شاخ آفریقا

مجموعه شاخ آفریقا نام سریال جدید ایرانی در ژانر کمدی در دو فصل اول و دوم به کارگردانی سعید آقاخانی است که بزودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد و در آن بازیگرانی چون، هومن سيدى و پژمان جمشيدى و بازیگران جدیدی که اضافه خواهند شد بازی کردند. در ادامه با این سریال آشنا شوید.

پيش توليد سریال شاخ آفریقا پس از تعطيلات نوروز ۱۴۰۰ شروع ميشود تا با انتخاب ديگر بازيگران بزودى اين سريال مقابل دوربين برود . سعید آقاخانی بعد از سریال موفق نون خ در سه فصل حالا وارد نمایش خانگی شده و قصد دارد با شاخ آفریقا به شبکه نمایش خانگی وارد شود و اولین تجربه خود را در این زمینه به نمایش بگذارد.
از عوامل پشت صحنه مهراب قاسم خانى طراح و سرپرست فيلمنامه و سعيد هوشيار نويسنده اين سريال است.

هومن سیدی و پژمان جمشیدی بازیگر سریال شاخ آفریقا

معرفی کامل سریال شاخ آفریقا به کارگردانی سعید آقاخانی

خلاصه داستان و موضوع سریال شاخ آفریقا

اين سريال قصه دو شخصيت را روايت ميكند كه سرنوشتشان به هم گره ميخورد و حالا به دنبال شاخ آفریقا از تهران به کمپ گینه می رسند اما این پایان ماجرا نیست و تا رسیدن به شاخ آفریقا مسیر طولانى دیگرى را باید طى کنند.

فیلمبرداری این سريال در تهران آغاز و در گينه نو ادامه و در نهايت در جزايرى در اقيانوس هند و شاخ آفريقا به پايان ميرسد.
شاخ آفريقا به كارگردانى سعيد آقاخانى براى پخش اختصاصى در سامانه فيليمو آماده ميشود .

همکاری مهراب قاسمخانی

مهراب قاسم خانى كه سرپرستى متن این سريال را بر عهده دارد در مورد ويژگى اين سريال ميگويد: یکی از جذابیت های این پروژه برای من پر لوکیشن بودن و تنوع جغرافیایی اتفاقات آن در داخل و خارج از ایران است که با مجموعه ها آپارتمانی روتین متفاوت بوده به نظرم میتواند به جذابیت مجموعه کمک زیادی بکند. همینطور ترکیب فضای کمدی با یک داستان هیجان انگیز اگر درست اتفاق بیفتد، میتواند برای مخاطب هم جذاب باشد.

بعد از تجربه «دزد و پليس» كه با سعيد آقاخانى داشتيم اين سريال هم میتواند كار جذابى باشد، چون سعید هم کارگردان دقیق و خوبی است و هم کمدی را خوب میشناسد. همینطور از کار با سعید هوشیار که یک فیلمنامه نویس جوان و خلاق است راضی هستم و حس میکنم به نتایج خوبی منجر میشود.

سریال شاخ آفریقا محصول مشترک ایران و چند کشور آسیایی دیگر است که فصل اول سريال در تهران و فصل بعد در گينه نو ادامه و در نهايت در جزايرى در اقيانوس هند و شاخ آفريقا به پايان ميرسد.

اين سريال با همكارى كشورهاى منظقه آسيا اقيانوسيه ( AsPac) ساخته ميشود و بجز پلتفرم هاى داخلى قراراست روى سرويس هاى vod آسيايى قرار گيرد. «شاخ آفریقا» تحت ليبل amazing series توليد ميشود. طراحی لوگوتایپ سریال نیز عرفان بهکار است

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شاخ آفریقا به همراه داستان کامل + زمان پخش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شاخ آفریقا

از جمله بازیگران این سریال هومن سیدی و پژمان جمشیدی و … هستند و بزودی بازیگران دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد

اولین کار مشترک قاسم خانی و آقاخانی در شبکه خانگی

این اولین پروژه مشترک قاسم خانی و آقاخانی در شبکه خانگی است، اما این دو هنرمند پیش از این با هم در ساخت بسیاری از سریال‌های تلویزیونی همکاری داشتند. آخرین همکاری آنها به سال ۹۱ و سریال دزد و پلیس بر می‌گردد که در مهر همان سال از شبکه سه سیما پخش شد و با استقبال خوبی از سمت مخاطبین رسانه ملی رو به رو شد و می‌توان آن را تا حدودی سریالی موفق و مخاطب پسند دانست.

عوامل پشت صحنه

محراب قاسم خانىک طراح و سرپرست فيلمنامه

سعيد هوشيار :نويسنده

سعید آقاخانی :کارگردان

طراحی لوگوتایپ :عرفان بهکار

 

نظرات