اسامی و جوایز برندگان فصل دوم عصر جدید از قهرمان تا نفر پنجم + تعداد آرا

0

اسامی “برندگان فصل دوم عصر جدید” مشخص شدند و «فرشتگان نینجا قهرمان فصل دوم عصرجدید», عرفان طهماسبی نایب قهرمان و گروه جوانمردان ایران زمین نفر سوم, گروه ستاره هشتم نفر چهارم و گروه مجاز پنجم شدند. در ادامه توضیحات و هر آنچه که میخواهید درباره نتابج نهایی و اسامی و جوایز برندگان عصرجدید فصصل دوم را بدانید اینجا بخوانید.

اسامی و جوایز برندگان فصل دوم عصر جدید از قهرمان تا نفر پنجم + تعداد آرا

اسامی برندگان فصل دوم عصر جدید

ویژه برنامه فصل دوم عصر جدید با حضور احسان علیخانی و داوران این مسابقه رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی ۲۹ اسفند ۹۹ برگزار شد و در نهایت با معرفی نفر اول و قهرمان و نایب قهرمان عصر جدید فصل دوم و نفرات دوم تا پنجم پرونده این فصل نیز بسته شد.

گروه فرشتگان نینجا با تعداد آرای ۶،۷۶۵،۵۲۵ به مقام قهرمانی رسید و برنده فصل دوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید شد و عرفان طهماسبی نایب قهرمان و گروه جوانمردان ایران زمین نفر سوم, گروه ستاره هشتم نفر چهارم و گروه مجاز پنجم شدند.

گروه فرشتگان با ۶۷۶۵۵۲۵ رای قهرمان، عرفان طهماسبی خواننده با ۵۱۴۸۹۵۳ رای دوم، گروه جوانمردان ایران زمین با ۴۸۶۱۶۵۹ رای سوم، گروه ستاره هشتم با ۴۵۴۴۹۹۸ رای چهارم و گروه مجاز با ۴۴۶۹۰۱۲ رای پنجم شد.

گروه ستاره هشتم از رویا نونهالی و گروه فرشتگان نینجا از بشیر حسینی در مرحله ابتدایی زنگ طلایی دریافت کردند و این دو گروه با اجرایی متفاوت در نیمه نهایی توانستند به فینال عصر جدید راه یابند.

گروه فرشتگان نینجا

گروه فرشتگان نینجا قهرمان فصل دوم عصر جدید

تعداد آرا و نفر اول تا پنجم عصرجدید فصل دوم

۱ گروه فرشتگان ۶۷۶۵۵۲۵ رای
۲ عرفان طهماسبی خواننده ۵۱۴۸۹۵۳ رای
۳ گروه جوانمردان ایران زمین ۴۸۶۱۶۵۹ رای
۴ گروه ستاره هشتم ۴۵۴۴۹۹۸ رای
۵ گروه مجاز ۴۴۶۹۰۱۲ رای

جایزه نفر اول تا پنجم برندگان فصل دوم عصر جدید

۱ گروه فرشتگان ۶۰۰ میلیون تومان
۲ عرفان طهماسبی خواننده ۳۵۰ میلیون تومان
۳ گروه جوانمردان ایران زمین ۲۰۰ میلیون تومان
۴ گروه ستاره هشتم ۱۵۰ میلیون تومان
۵ گروه مجاز ۱۰۰ میلیون تومان

عرفان طهماسبی نایب قهرمان عصر جدید

آقای عرفان طهماسبی خواننده و نایب قهرمان عصر جدید نیمی از جایزه خود را برای آزادی زندانیان اهدا کرد.

عرفان طهماسبی نایب قهرمان فصل دوم عصر جدید

گفتنی است که عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد.پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

حضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و… از دیگر بخش‌های ۳ برنامه ویژه امسال است.

از دیگر جوایز که به نفرات برتر اهدا شد، بیمه ما برای گروه مجاز پیشنهاد ساخت ۱۰ تیزر تبلیغاتی را داده که و یک زورخانه در منطقه هرندی ساخته خواهد شد و تحویل مربی گروه جوانمردان ایران زمین می شود و در صورت تمایل گروه ستاره هشتم یک برنامه ورزشی برای بانوان در نظر گرفته شده است. رییس دفتر موسیقی نیز قول یک نماهنگ و یک تیتراژ سریال قوی به عرفان طهماسبی خواننده داد.

فرجی پور مانند محمد زارع به عنوان مربی در برنامه عصر جدید انتخاب شد.

گروه جوانمردان ایران زمین نفر سوم فصل دوم عصر جدید

گروه جوانمردان ایران زمین نفر سوم فصل دوم عصر جدید

گروه ستاره هشتم نفر چهارم فصل دوم عصر جدید

اسامی و جوایز برندگان فصل دوم عصر جدید از قهرمان تا پنجم + تعداد آرا

گروه مجاز نفر پنجم فصل دوم عصر جدید

اسامی و جوایز برندگان فصل دوم عصر جدید از قهرمان تا پنجم + تعداد آرا

نظرات