بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط کیست بیوگرافی

0

بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط کیست بیوگرافی

امیرعباس نورزایی بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط است . با بیوگرافی و عکس ها و فیلم ها و سریال های امیرعباس نورزایی بازیگر نقش «نوید در سریال چوب خط» آشنا شوید

بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط کیست + بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

بیوگرافی امیرعباس نورزایی بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

به تازگی سریال چوب خط روی آنتن شبکه سه رفته و بازیگر نقش نوید نظر مخاطبان و بینندگان تلویزیون را به خود جلب کرده و علاقه مند هستند تا با این بازیگر خردسال آشنا شوند. در ادامه با ما باشید تا به معرفی کامل این چهره بپردازیم.

امیر عباس نورزایی در روز ۴ دی سال ۹۱ در تهران به دنیا آمده و بازیگری را از کلاس های بازیگری پانیذ آموخته و سپس وارد سینما شده است.

بیوگرافی امیرعباس نورزایی بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

فیلم ها و سریال ها

از ۶ سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری پانیذ وارد حرفه بازیگری شده و با حضور در فیلم کوتاه بطور حرفه ای کارش را در زمینه سینما شروع کرد. او تاکنون در آثاری چون: فیلم غرامت ، یک دلقک محترم و وقتی مامان خوابه و … بازی کرده است

امیرعباس نورزایی

از جدیدترین کارهای هنری امیرعباس نورزایی، بازی در سریال چوب خط است که در این سریال نقش فرزند الهام پاوه نژاد به نام نویدرا بازی می کند.

سریال چوب خط اولین بازی او در قاب تلویزیون است ، البته او چند تله فیلم بازی کرده، اما این سریال اولین کار او در زمینه بازی در یک مجوعه تلویزیون چتد قسمتی می باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

نورزایی در سال ۹۹ در سریال کمدی و طنز چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور در کنار بازیکران مطرح و سرشناسی چون الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیر نوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و … بازی کرده است.

اینستاگرام

پیج اینستاگرام وی با نشانی فعال است که میتوانید تصاویر جذاب و جدید این بازیگر خردسال را مشاهده کنید.

گفتنی است که سریال چوب خط هر شب حوالی یک ربع به ۹ و تکرار آن ساعت های ۱:۴۵بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۴ روز از شبکه سه پخش میشود

نظرات