بیوگرافی و عکس های جدید امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال

0

امیرعباس نورزایی، بازیگر خردسال است که این روزها در «سریال چوب خط» در نقش نوید بازی میکند. با بیوگرافی شخصی و هنری «امیرعباس نورزایی» به همراه عکس های شخصی و هنری و پیج اینستاگرام و سوابق هنری وی آشنا شوید.

بیوگرافی امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال + خانواده و فیلم شناسی و عکس ها

بیوگرافی امیرعباس نورزایی

امیرعباس نورزایی، زاده ۴ دی ۱۳۹۱ در تهران، بازیگر خردسال سینما و تلویزیون است و در حال حاضر در کنار بازیگری، مشغول تحصیل است او با بازی در سریال چوب خط مشهور شد.

خانواده

آقای امیر عباس نورزایی بازیگر خردسال در خانواده چهار نفره به دنیا آمده و یک برادر کوچکتر به نام آراد دارد و خودش فرزند ارشد خانواده است

از ۶ سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری پانیذ وارد حرفه بازیگری شده است

بیوگرافی و عکس های جدید امیرعباس نورزایی بازیگر خردسال

سوابق بازیگری

نورزایی از کودکی بازیگری را با حمایت پدر و مادرش با شرکت در کلاس های بازیگری پانیذ آغاز کرد و تاکنون در چند فیلم کوتاه و تله فیلم بازی کرده است.

از جمله آثار بازیگری این چهره میتوان به هایپرمارکت، یک دلقک محترم، غرامت ، وقتی مامان خوابه و بهشت زیر پای توست و … اشاره کرد.

او در تئاتر نیز چندین نمایش را روی صحنه اجرا کرده که از جمله نمایش شنل قرمزی و هزار و یکشب و …. را میتوان نام برد.

اینستاگرام امیرعباس نورزایی

بازی در سریال چوب خط

از جدیدترین کارهای هنری امیرعباس نورزایی، بازی در سریال چوب خط است که در این سریال نقش فرزند الهام پاوه نژاد به نام نوید و برادر بهار کاتوزی به نالم هانیه را بازی می کند.

سریال چوب خط اولین بازی او در قاب تلویزیون است ، البته او چند تله فیلم بازی کرده، اما این سریال اولین کار او در زمینه بازی در یک مجموعه تلویزیون چتد قسمتی می باشد.

او در کنار بازیگران مطرح و سرشناسی چون الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی در نقش هانیه، محمدجواد جعفرپور، امیر نوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی ، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و … بازی کرده است

بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

اینستاگرام امیرعباس نورزایی

صفحه شخصی این چهره در اینستاگرام با آیدی amirabbas__nourzaie فعال است که تصاویر شخصی و خانواده و با بازیگران مطرح در آن به اشتراک گذاشته است. او در بیو پیج اینستاگرامش نوشته:

زاده:۱۳۹۱/۱۰/۴
تو به عنوان بازیگر باید به ده ها میلیون تماشاگر عشق بورزی
و درعین حال تا حدودی منزوی باشی
باید هم در دسترس باشی هم دست نیافتنی

عکس پدر امیرعباس نورزایی

عکس پدر امیر عباس نور زایی

 

نظرات