بیوگرافی یوسف اتفاق همسر سابق سمیرا زرگری + شغل و خانواده

1

“یوسف اتفاق”، همسر سابق سمیرا زرگری مربی تیم ملی اسکی ایران کیست؟ در ادامه با بیوگرافی و زندگی شخصی و شغل و عکس های شخصی و خانواده و پیج اینستاگرام و تابعیت و زندگی در آمریکا و ماجرای آشنایی و ازدواج با سمیرا زرگری تا دعوای خانوادگی و زن و شوهری و ممنوع الخروج کردن همسرش و طلاق را در این بخش میخوانید

بیوگرافی یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری + شغل و خانواده و اینستاگرام

بیوگرافی یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری

یوسف اتفاق همسر سابق سمیرا زرگری بانوی اسکی باز ایرانی، بنا به گفته همسرش سمیرا زرگری متولد و بزرگ شده آمریکا و دارای تابعیت کشور ایالات متحده است.

این زوج از هم جدا شدند و سمرا زرگی با شخصی به نام فیاض میرابیان ازدواج کرده و در حال حاضر باردار است.

ماجرای دعوای زن و شوهری و زندگی خصوصی

تا امروز نام یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری برای کاربران فضای مجازی نا آشنا بود و خبری از این دو نام در رسانه ها و در بین کاربران نبود ، اما خبر ممنوع الخروجی سمیرا زرگری توسط همسرش (یوسف اتفاق) ، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشت تا جایی که یوسف اتفاق با انتشار پستی به واکنش های انتقادی از او پاسخ داد.

بیوگرافی یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری + شغل و خانواده

دلایل ممنوع الخروج کردن همسر

یوسف اتفاق همسر سابق سمیرا زرگری در پیج اینستاگرامش نوشت: اگر بجای من بودید چه میکردید ؟

آیا مردی که در بدو ازدواج:

• اجازه طلاق ، تحصیل ، کار خارج از منزل را به صورت قانونی به همسرش اعطا کرده به همسرش به چشم یک فرد که باید از حقوق مساوی برخوردار باشد نگاه کرده

• برایش اقامت دائم آمریکا و کارت اقامت اروپا گرفته

• با نبودش در خانه جهت تمرین برای مسابقات و کسب مقام برای پرچم کشورش ، هفته ها و ماه ها

• در اولین سالگرد ازدواج ماشین گران قیمت ، جهت سهولت در رفت و آمدش به او هدیه داده

• برای اینکه از شمیران تا بیست اسکی در ترافیک خسته نشود ، منزلی روبروی پیست اسکی دربندسر خریداری کرده و ۳ دانگش را به نام او زده

• برای اینکه دلتنگ مادرش نباشد ، ویلای شخصی ۲۰۰۰ متری پدر مرحومش در لواسان را در اختیار مادر زنش قرار داده

• برای اینکه دلتنگ برادرش نشود ، ویلای مسکونی شخصی خودش را در مجتمع آ اس پ شمشک در اختیار برادر زنش قرار داده

• برای اینکه استقلال مالی داشته باشد ، هزینه های مدرس اسکی تاسیس شده را پرداخت کرده

• برای اینکه او را در راه رسیدن به هدفش ، شغلش ، آرزوهایش همراهی کند ، همه جوره تمام هزینه های مسافرتهای بین الملی ایشان را پرداخت کرده آیا به راستی چنین مردی که با آنچه که در توانش بوده ، چه مادی و چه معنوی ، همه جوره همسرش را دراه رسیدن به اهداف و آرزوهایش همراهی کرده ، و تا چهار ماه پیش هیچ مشکلی با خروج ایشان از کشور نداشته ، میتواند علت اصلی نرفتن همسرش به مسابقات بین المللی باشد ؟

• همسرم خانم زرگری بیاد داری که چرا من با خروج شما مخالفت کردم ؟ چرا با وجود اینهمه بدی و زجری من برای شما باعث شده ام ، بعد از گذشت ۶ ماه رضایت به طلاق نمیدهید ؟

عکس جدید یوسف اتفاق همسر سابق سمیرا زرگری

همسر سابق سمیرا زرگری کیست

• خانم زرگری گرامی علت ممنوع الخروجی شما ناشی از رفتارهای نادرست و گفتار ناشایست و خلاف شان یک ورزشکار به عنوان الگو زنان ورزشکار با همسرتون اینجانب یوسف اتفاق می باشد.»

او همچنین با تگ کردن رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نوشت: « وکلا اینجانب در صورت لزوم پاسخگوی تمام شبکه های بین المللی است.»

گفتنی است که زرگری به دلیل ممنوع الخروج شدن توسط همسرش نتوانست تیم ملی اسکی آلپاین را در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا ۲۰۲۱ همراهی کند.

لازم به ذکر است که سمیرا زرگری مربی تیم ملی اسکی گفته «کاش قانون ممنوع‌الخروجی حداقل برای ورزشکاران عوض شود».

این گفته او باعث با انتقاد کاربران مخصوصا خانم ها همراه بوده و برخی نوشتند: نمونه‌ی کامل سلبریتی که فقط به فکر خودشه، تافته‌ی جدا بافته، بهش ظلم شده، همین آدمای عادی ازش دفاع کردن، میکروفون که دادن دستش گفته کاش حساب ما رو از بقیه جدا کنین

اینستاگرام یوسف اتفاق

واکنش سمیرا زرگری به گفته های همسرش

سمیرا زرگری با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش نوشت: از آنجایی که بیانیه آقای اتفاق سرتاسر دروغ و هجویات بود شنبه از طریق وکیلم از نامبرده به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در دادستانی شکایت خواهم کرد.

البته خانم زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان ایران به دلیل اینکه به گفته خودش، “مورد بی‌احترامی و آزار برخی افراد حاضر در اسکی قرار گرفته” از هدایت تیم ملی کناره‌گیری کرده است.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان ایران به دلیل اینکه به گفته خودش، “مورد بی‌احترامی و آزار برخی افراد حاضر در اسکی قرار گرفته” از هدایت تیم ملی کناره‌گیری کرده است.

به گزارش ایسنا، سمیرا زرگری سرمربی تیم اسکی زنان ایران از تیم ملی جدا شد. او که چندی پیش بدلیل ممنوع الخروجی نتوانست در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا تیم ملی را همراهی کند، اکنون هم می‌گوید “توسط برخی افراد حاضر در اسکی مورد بی‌احترامی قرار گرفته” و برای سلامتی‌اش تصمیم گرفته مدتی از فضای اسکی دور شود.

اینستاگرام یوسف اتفاق

صفحه شخصی همسر سمیرا زرگری yusouf_ettefagh  با آیدی فعال است

منابع: صفحه اینستاگرام یوسف اتفاقیان، خبر ورزشی ، ایسنا

1 دیدگاه در “بیوگرافی یوسف اتفاق همسر سابق سمیرا زرگری + شغل و خانواده

  1. الی گفت:

    الله اعلم .

نظرات