عکس و بیوگرافی فروغ عباسی ملی پوش اسکی ایران

0

بیوگرافی فروغ عباسی اسکی باز تیم ملی اسکی ایران و همسر و خانواده اش با عکس های جدید اینستاگرام با نشانی پیج اینستاگرام و ماجرای ازدواج و وضعیت مجرد و متاهل بودن و زندگینامه شخصی و ورزشی «فروغ عباسی» را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی فروغ عباسی ملی پوش اسکی و همسرش + خانواده و افتخارات ورزشی

بیوگرافی فروغ عباسی اسکی باز

فروغ عباسی، زاده ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شیراز، ورزشکار ایرانی و اسکی باز است، او عضو تیم ملی اسکی ایران بود که در اسفند ۹۹ از تیم ملی خداحافظی کرد.

خانواده

در یک خانواده چهار نفره به دنیا امده و یک خواهر دارد و پدر و مادرش هر دو در رشته اسکی فعالیت دارند و اسکی باز حرفه ای هستند

همسر فروغ عباسی کیست

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و متاهل و مجرد بودن این چهره اطلاعی در دست نیست

شروع اسکی از ۶ سالگی

مدر و مادرش هر دو اسکی باز هستند، اسکی را از ۶ سالگی زیر نظر پدرش آغاز کرد.

نخستین بار در یک پیست اسکی کوچک در شیراز، با کودکان رده سنی خودش مسابقه داد و پنجم شد.

از پنجم دبستان، وارد مسابقات کشوری اسکی ایران شد و در نوجوانی و در سن کم به اردوی تیم ملی دعوت شد.

اولین مسابقه او در میادین جهانی و بین المللی ، شرکت در مسابقات زمستانی آسیایی بود که در روز اول، دو مدال طلا به گردن انداخت. روز دوم نقره گرفت؛ ولی روز سوم از مسابقات حذف شد.

او سابقه حضور در مسابقات کشور و جهانی و المپیک را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده و مدال های رنگارنگی را به گردن اویخته است.

عکس پدر و مادر فروغ عباسی

خانواده و پدر و مادر فروغ عباسی

دوچرخه سواری و اسب سواری

عباسی علاوه بر اسکی به رشته دوچرخه سواری نیز علاقه مند است و به صورت حرفه‌ای دنبال میکرد.

او عنوان نخستین زن ایرانی رقابت‌های آسیایی کوهستان را کسب کرده و بعد از او هنوز دختر دیگری از ایران به این مسابقات نرفته است.

از جمله افتخارات و مقام های این بانوی ورزشکار ایرانی، کسب چهارم مسابقات آسیایی کوهستان، مقام هفتم مسابقات دوچرخه‌سواری دانهیل، مقام سوم مسابقات آسیایی تایلند در بخش کورسی و ….می باشد که در کارنامه ورزشی او میدرخشد

عکس و بیوگرافی فروغ عباسی ملی پوش اسکی ایران

افتخارات در رشته اسکی

ایشان در رشته اسکی تاکنون افتخارات و مقام هایی چون : قهرمانی مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین لبنان کسب دو نقره و دو برنز در رقابت‌های آسیایی، کسب دو طلا و یک نقره در مسابقات آسیایی، کسب سهمیه المپیک زمستانی سوچی ۲۰۱۴ و شرکت در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ روسیه و … را به دست آورده است.

ورزش های دیگر

وی علاوه بر اسکی و دوچرخه سواری ، در رشته های بندبازی و رشته اسب دوانی نیز کار کرده است و اسب سوار ماهری است.
او گفته: سنگ نوردی کار می کردم که بعد از یکدوره حضور در تیم ملی آن را کنار گذاشتم، شاید علاقه‌ام به رشته های دیگر بیشتر‌ بود، سوارکاری رشته پدرم بود، او همیشه از جوانی اسب داشته و عاشق اسب بوده است و من هم بر همین اساس بعد از سنگ نوردی سوارکار شدم.

در همین رابطه بخوانید: بیوگرافی و عکس های سمیرا زرگری مربی اسکی آلپاین 

زندگینامه فروغ عباسی اسکی باز

خداحافظی و کناره گیری فروغ عباسی از تیم ملی اسکی

فروغ عباسی بانوی اسکی باز از تیم ملی اسکی ایران خداحافظی کرد و دیگر برای تیم ملی در مسابقات شرکت نمی کند.

خداحافظی او اشکبار و بسیار تلخ بوده و حرف هایی بیان کرد که حالا مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

او تنها زن اسکی باز ایرانی است دو بار در رقابت‌های المپیک زمستانی حضور داشته، او در پستی اینستاگرامی به صورت رسمی خداحافظی خود را از تیم ملی اسکی ایران اعلام کرد، او نوشت: نمی‌دانم جنس طلا و نقره مدال‌هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است، چون تا به امروز تنها ارزش معنوی‌شان برایم مهم بود، اما امروز که برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صد هزار تومان بلیت پیست و ایاب و ذهاب بپردازم (آن هم از جیب خود و حساب شخصی) امروز که برای تجهیزات امانی اسکی تیم ملی کشورم باید چک به فدراسیون ارائه دهم، امروز که پس از دو دوره حضور در المپیک نه تنها برای حضورم در تیم ملی اشتیاقی ندارند بلکه برای تهیه هزینه‌هایش و بقا در تیم و افتخارآفرینی باید دست و پا بزنم، شاید ارزش و عیار این مدال‌ها برایم مهم باشد.

اینستاگرام فروغ عباسی

علت خداحافظی

من، فروغ عباسی متولد شیراز ایران، ورزشکارِ ورزشکارِ ورزشکار، پس از سال‌ها تمرین و افتخار آفرینی در بالاترین سطح، آن هم برای کشورم، احساس ترس می‌کنم. ترس از اینکه اکنون که توانایی دارم و ابزار افتخارآفرینی شان هستم، این سختی‌ها را می‌کشم وای به حال فردایی که ابزار شان نباشم. پس با کمال ناراحتی در سن ۲۶ سالگی، تلاش بی‌وقفه خود در زمینه اسکی حرفه‌ای را خاتمه می‌دهم و از تیم ملی خداحافظی خود را اعلام می‌کنم، اما همچنان در ورزش به کار خود ادامه می‌دهم باشد که برای افتخار آفرینی در ورودی هیچ مجموعه ورزشی گردن کج نکنم.

به گفته اطرافیان شاید اگر شهر زادگاهم یا نام خانوادگی من چیز دیگری بود، شرایط برایم متفاوت بود و نه تنها پشت در‌های بسته پیست‌های اسکی ساعت‌ها معطل نمی‌مانم بلکه افتخاراتم برای ثانیه‌ای در رسانه‌های کشور منتشر می‌شد، اما شرمنده که از تغییر آن‌ها معذورم. ”

اینستاگرام فروغ عباسی اسکی باز ایرانی

پیج اینستاگرام این ورزشکار کشورمان با آیدی foroughabbasi1 فعال است که در بیو صفحه شخصی خود در ایستاگرام نوشته:
تنها بانوی حاضر در ۲دوره المپیک زمستانی
مشعلدار المپیک

عکس های شخصی فروغ عباسی

عکس های شخصی فروغ عباسی ملی پوش اسکی ایران

عکس و بیوگرافی فروغ عباسی ملی پوش اسکی ایران

همسر فروغ عباسی کیست

نظرات