خلاصه داستان و اسامی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است ۳

2

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است ۳ به همراه زمان پخش و داستان بیگانه ای با من است ۳ را در این بخش به همراه معرفی عوامل و بازیگران جدید آن میخوانید.

زمان پخش و اسامی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است 3 +‌داستان

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است

فصل اول و دوم سریال بیگانه ای با من است از شبکه سه سیما پخش شد و حالا مخاطبان این سریال پر طرفدار منتظر فصل سوم آن هستند. بازیگران فصل سوم هنوز مشخص نشدند اما بازیگان ثابت که در فصل اول و دوم در این سریال حضور داشتند، احتمالا تعدادی در فصل سوم اگه ساخته شود حضور دارند. (هنوز زمان پخش و معرفی انجام نشده و باید منتظر ماند)

آرش معیریان کارگردان دو فصل این سریال تاکنون بطور قطع پاسخی برای فصل سوم اظهار نداشته و احتمالا درباره فصل سوم این مجموعه توضیحاتی را خواهد داشت.

پیشتر گفته شده است که بیگانه ای با من است در سه فصل ساخته میشود

پس از پایان فصل دوم، مدیر تولید این مجموعا اعلام کرد قرار بود این سریال در سه فصل ساخته شود و یک فصل آن را احمد امینی و دو فصل دیگر را آرش معیریان کارگردانی کند.

 خلاصه داستان و اسامی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است 3

خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است فصل سوم ۳

این سریال در ژانر ملودرام خانوادگی به کارگردانی آرش معیریان درباره زنی به نام نسا با بازی شبنم قلی خانی بود که زندگی سخت و فقیرانه ای داشت و با کارگری امورات زندگیش میگذشت.

او بر اثر یک اتفاق با مرضیه و امیرعلی آشنا میشود و بعد از فوت این زوج در تصادف ، خودش را به جای مرضیه عروس خانواده شهرابی جا میزند و وقایع زیادی برایش رقم میخورد.

در فصل دوم نیز بازیگران جدیدی به فصل اول اضافه میشود و داستان عاشقی لیلا با بازی ونوس کانلی و امیرعلی با بازی شهنام شهابی است که در نهایت نسا پرده از راز مرضیه دروغین بودن و لیلا نوه واقعی خانواده شهرابی برمیدارد و خودش را به پلیس معرفی میکند.

اما اینجای داستان تمام نشده و مخاطب متوجه میشود که آخر سریال ناتمام و با ابهام همراه است.

سرنوشت شوهر سمیه نامشخص مانده و نسا در تصادف ضربه مغزی شده و وضعیت او نیز نامعلوم مانده است.

سعید شوهر سابق نساء به زندگی او برگشته درحالی که همسر و فرزند دارد چه سرنوشتی پیدا میکند؟

بازیگران دو فصل قبل سریال

ضمن اینکه کارگردان این سریال گفته که در پایان آن مخاطب غافلگیر خواهد شد‌.

گفتنی است شبنم قلی خانی، پوران دخت مهیمن، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، ونوس کانلی ، شهنام شهابی ، مونا غمخوار، مهدیه نساج و سامرند معروفی و سوگل طهماسبی و … از بازیگران این مجموعه بودند

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است ۳

  1. پری گفت:

    فصل سوم بیگانه ای با من است کی پخش میشه??? تو رو خدا پخش کنید
    من خیلی دوست دارم این سریال رو

  2. تیام گفت:
    2
    1

    باتشکر

نظرات