اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد + خلاصه داستان

0

“تب سرد″، سریال ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی قاسم جعفری است. این سریال محصول سال ۱۳۸۲ و در ژانر ملودرام و اجتماعی ساخته شده است. سریال  تب سرد که اولین بار در فروردین ۸۳ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال تب سرد به همراه خلاصه داستان و عکس

 

خلاصه داستان

سریال “تب سرد” روایتگر شخصی به نام “شهاب کیانفر” است که کارخانه‌اش در شرف ورشکستگی قرار دارد؛ او با این حال تلاش می‌کند تا با رقابت با پدرخانم متمولش “هرمز”، زندگی پر تجملی را برای همسرش تدارک دیده و با قرض و نزول کردن پول، کارخانه‌اش را نجات دهد.

داستان سریال تب سرد

با وخیم‌تر شدن اوضاع مالی “شهاب”، او تصمیم می‌گیرد تا با طرح یک نقشه و کمک گرفتن از همسر شخصی که پرستاری فرزندش “مانی” را به عهده دارد و به تازگی از زندان آزاد شده‌است، مشکلاتش را حل نماید ان فرد “مانی” را با یک تبهکار دیگر می‌دزدند و ان فرد تبهکار “پیمان” است و “مانی” را اذیت می‌کند…

 

اسامی بازیگران سریال تب سرد

اسامی بازیگران سریال تب سرد

نقش و اسامی بازیگران

شهاب حسینی در نقش شهاب کیانفر

حمید گودرزی در نقش حامد

ایلیا شهیدی فر در نقش مانی پسر شهاب بازیگر خردسال

کامبیز دیربازدر نقش پیمان دوست خلافکار شهاب

سولماز غنی در نقش همسر حامد

شهرزاد عبدالمجید در نقش همسر شهاب

نفیسه روشن در نقش منشی شرکت

مهدی سلوکی در نقش حمید

مریم بلالی مقدم در نقش ثمین

محسن زهتاب در نقش پدر همسر شهاب

سروش صحت و محمدرضا کوهستانی نیز در نقش ۲ مامور پلیس و … بازی می کنند

 

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا افخمی، تهیه کننده: قاسم جعفری، نویسنده: علیرضا بذرافشان، ناظر کیفی: هادی صالحی زاده، طراح گریم: بهروز کیهانی و ماندانا اویسی، طراح صحنه و لباس: شهریار کلهر، مدیر تدارکات: روح اله مهاجری، مدیران تولید: حسن اسدی و مجید کریمی، صداگذاری و میکس: حامد رضی، مدیر برنامه ریزی: بهمن گودرزی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: سمیرا غلام زاده و علیرضا افخمی، موسیقی: پیروز ارجمند، مجری طرح و مشاور تولید: صدیقه صحت، مدیر تصویربرداری: ناصر محمود کلایه.

 

نظرات