علت خطا و ارور مالکیت سیم کارت در ثبت نام اینترنت رایگان + رفع ارور

0

اگر تاکنون برای دریافت اینترنت رایگان ثبت نام کردید حتما با ارور مالکیت سیم کارت مواجه شدید که در پیامی سیستم به شما میگوید: «مالکیت شماره تلفن همراه با کد ملی درج شده منطبق نیست». در ادامه علت خطا و مراحل حل مشکل خطای مالکیت سیم کارت را برای شما توضیح میدهیم تا به راحتی رفع کنید

علت خطا و ارور مالکیت سیم کارت در ثبت نام اینترنت رایگان + رفع ارور

 

علت خطا و ارور مالکیت سیم کارت در ثبت نام اینترنت رایگان

ارور و خطای مالکیت سیم کارت معمولا در ثبت نام بسته اینترنت رایگان اعم معلمان و دانشجویان و خبرنگاران و یا ثبت نام سهام عدالت و وام کرونا و دیگر ثبت نام هایی که نیاز به شماره موبایل متقاضی دارد رخ میدهد.

ما پیشتر نیز سوالات زیادی از کاربران و فرهنگیان برای بسته هدیه رایگان معلمان داشتیم و حالا نیز درباره درباره ۶۰ گیگ اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب رخ داده است.

یکی از مشکلات اصلی که کاربران در بخش کامنت ها گزارش می کنند، خطا مالکیت سیم کارت در ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان دانشجویان و طلبه ها است. در این خطا عنوان می شود که “مالکیت شماره تلفن همراه با کد ملی درج شده منطبق نیست” . مشکل این ارور چیست؟

شاید فکر کنید که حتما شماره موبایل به نام متقاضی و ثبت نام کننده نیست ، اما این چنین نیست و خیلی از کاربران با وجود اینکه مالک شماره تلفن وارد شده در سایت ثبت نام بسته اینترنت رایگان هستند اما شاهد خطای مذکور هستند.اگر به پیج اینستاگرام آذری جهرمی نیز مراجعه کنید کامنت های زیادی میبینید که از وزیر جوان درباه علت خطا و ارور ماکلیت سیم کارت پرسیدند

هنوز وزیر جوان یا دست اندکاران این پروژه در وب سایت ictgifts.ir پاسخی به مشکل موجود نداده اند.

رفع مشکل خطا و ارور مالکیت سیم کارت در ثبت نام اینترنت رایگان

رفع و حل مشکل خطای مالکیت سیمکارت

کاربری در توییتر سعی در راهنمایی دیگران دارد و می گوید که با تغییر کیبورد به فارسی و پر کردن تمام کادر مشخصات با زبان فارسی، می تواند این مشکل را برطرف کند. توجه داشته باشید که بسته به کیبورد شما (چه در موبایل و چه در دسکتاپ) لزوما فارسی کردن زبان کیبورد به تایپ اعداد فارسی منجر نمی شود.

اگر شما نیز این مشکل را دارید و آن را حل کردید با دیگر کاربران نیز در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

نظرات