بیوگرافی و عکس های جدید یاسمن ترابی | بازیگر

0

یاسمن ترابی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او که چندسالی است بشدت کم کار شده، بیشتر در سینما و تئاتر فعالیت دارد و کمتر در تلویزیون دیده شده است. حالا با خبر پخش سریال “دادستان”، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی یاسمن ترابی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید یاسمن ترابی | بازیگر

 

بیوگرافی یاسمن ترابی

یاسمن ترابی، بازیگر کم حاشیه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. اطلاعات زیادی از تاریخ تولد، میزان تحصیلات و زندگی شخصی وی در دسترس نیست.

 

سالهای فعالیت

ترابی، بازیگری را با تئاتر شروع کرد. در سال ۹۳ با سریال “همه چیز آنجاست” به کارگردانی شهرام شاه حسینی در کنار امین زندگانی و الهام حمیدی به تلویزیون آمد اما شاید بتوان گفت این بازیگر جوان برای اولین بار با نمایش ” ۲۹ مهر ۹۶” به عنوان بازیگر شناخته شده روی صحنه رفته است.

یاسمن ترابی در فیلم پاسیو

در همان سال با فیلم سینمایی “پاسیو” به کارگردانی مریم بحرالعلومی بر روی پرده سینما ظاهر شد. او در این فیلم با بازیگران به نامی بهناز جعفری، پوریا پورسرخ و محدثه حیرت همبازی شد.

فیلم های یاسمن ترابی

بعد از آن در فیلم “عطر مینو” به کارگردانی محسن جسور در کنار حسین پاکدل دیده شد. ترابی این روزها با بازی در سریال “دادستان” به کارگردانی مسعود ده نمکی به شهرت رسیده است.

 

بازی در سریال دادستان

سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی در ۱۷ قسمت، از نیمه بهمن‌ماه ساعت ۸:۴۵ از شبکه سه سیما پخش شد. ترابی از بازیگران اصلی این سریال است و درکنار هومن برق نورد، سید جواد هاشمی و بهنوش بختیاری بازی کرده است. موضوع این سریال، عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی است.

یاسمن ترابی در دادستان

این سریال روایتگر درد مردم و دانشجویان معترض و مطالبه گر است. دیگر بازیگران سریال دادستان عبارتند از: محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و…

 

همسر یاسمن ترابی

از وضعیت تاهل یاسمن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

یاسمن ترابی و همسرش

 

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • دادستان (۱۳۹۹)
  • همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)

 

فیلم های سینمایی

  • خانه دختر (۱۳۹۳)
  • پاسیو (۱۳۹۶)
  • شهربانو (۱۳۹۸)
  • عطر مینو (۱۳۹۹)

 

دیگر عکسهای یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

عکس های جدید یاسمن ترابی

اختصاصی از مجله اینترنتی “حرف تازه

با ما همراه باشید.

 

 

نظرات