بیوگرافی و عکس های ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ

0

ژروم بواتنگ فوتبالیست دو رگه آلمانی – غنایی است که در باشگاه بایرن مونیخ توپ میزند. در ادامه با بیوگرافی شخصی و فوتبللی و گفتگوها و عکس های شخصی و ورزشی و همسرش و دوست دخترش کاسیا و حواشی و جنجال های خیانت به همسرش و پیج اینستاگرام و سوابق ورزشی وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی ژروم بواتنگ فوتبالیست و همسرانش + زندگی شخصی و فوتبالی

بیوگرافی ژروم بواتنگ بازیکن فوتبال

ژروم بواتنگ متولد ۳ سپتامبر ۱۹۸۸  برلین غربی آلمان با قد ۱٫۹۲ متر که در پست مدافع در باشگاه بایرن مونیخ با شماره ۱۷ بازی میکند.

خانواده و زندگی شخصی

مدافع تیم ملی آلمان از پدری غنایی و مادری آلمانی متولد شده و در کنار بازیکنان دورگه‌ای همچون مسعوت اوزیل و سامی خدیرا بازی کرده است

بیوگرافی و عکس های ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ

سوابق ورزشی

بواتنگ در مرحله حرفه ای فوتبال خود در باشگاه هایی چون تنیس بروسیا برلین، هرتابرلین ،هامبورگ، منچستر سیتی و تیم ملی آلمان در رده های زیر ۱۷ سال آلمان زیر ۱۹ سال آلمان زیر ۲۱ سال آلمان و تی ملی آلمان و … توپ زده است.

از جمله افتخارات ژروم این است که او با بایرن مونیخ فاتح اروپا شد و با تیم ملی فوتبال آلمان هم قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ را تجربه کرد.

عضو تیم ملی آلمان

همیشه و صددرصد بازی برای تیم ملی آلمان مدنظرم بوده است.من در برلین بزرگ شده‌ام، جایی که از همان روز اول فرهنگ‌های مختلفی را در آنجا دیده‌ام.

همسر ژروم بواتنگ کیست

همسر ژروم بواتنگ کیست

ژروام و شرین سنلر سالهاست که با هم ارتباط دارند. آنها در سال ۲۰۱۱ صاحب دو دختر دوقلو به نام های سولی و لامیا شدند. بعد از آن و زمانی که شرین متوجه شد که ژروم به او خیانت می کند، دو سال از هم جدا شدند و دوباره آشتی کردند اما در نهایت باز هم از همدیگر جدا شدند.

کتک زدن همسر

بواتنگ روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ در دادگاه مونیخ حاضر شد و به خاطر ضرب و شتم همسر سابقش محکوم شد.

او با یک شمعدان به همسر سابقش حمله کرده بود و به همین خاطر در دادگاه حاضر شد. او با شاکی دو فرزند مشترک دارد. وکلای بواتنگ این اتهام را به دلیل “نبودن شواهدی دال بر خشونت” رد می‌کنند.

زندگی مشترک این دو نفر ۱۰ سال طول کشید و آنها دو فرزند به نام های لامیا و سولی دارند. بواتنگ یک فرزند دیگر به نام ژرمار دارد که از رابطه قبلی اوست.

عکس شرین سلنر همسر سابق ژروم

عکس همسر ژروم بواتنگ

مرگ کاسیا دوست دخترش

جسد کاسیا لنهارت دوست دختر سابق ژروم در آپارتمانش پیدا شد که بعد از قطع رابطه فوت کرده و علت دقیق مرگش هنوز مشخص نشده است . او عکس هایی از تعطیلاتش همراه با بواتنگ در دوبی را منتشر کرد. در این تصاویر مشخص است که او نام ژروم را روی بدنش تتو کرده است.

کنند.

عکس کاسیا دوست دختر بواتنگ

عکس کاسیا دوست دختر بوآتنگ

توهین نژاد پرستانه به ژروم

۱۱ سالم بود که برای انجام مسابقه فوتبالی به شرق برلین، زادگاهم رفته بودیم. در آنجا پدر یکی از بچه‌ها با لحن بد و بلندی به من گفت می‌دانی حرف «N» (اول واژه نگرو به معنی کاکا‌سیاه) به چه معناست؟ نمی‌دانستم که باید چه کار کنم. آن مرد کل بازی مدام به من حرف‌هایی می‌زد و من هم که تنها ۱۱ یا ۱۲ سال بیشتر نداشتم ناخودآگاه از شنیدن تکه‌کلام‌های او گریه‌ام گرفت. بعد پدرم سمت من آمد و بدون توجه به آن مرد به من گفت: پسرم آرام باش و بازی خودت را انجام بده. به حرف‌های دیگران هم توجهی نکن و تنها سعی کن به همه نشان بدهی که می‌توانی با توپ چه کارهایی بکنی و این مهم است.

اینستاگرام ژروم بواتنگ

پیج شخصی در اینستاگرام با آیدی jeromeboatengرفعال است که میتوانید تصاویر بیشتری از این فوتبالیست معروف را ببینید.

عکس های ورزشی و شخصی ژروم بوتنگ

پیج اینستاگرام ژروم بواتنگ

جنجالها و حواشی زندگی شخصی ژروم بواتنگ

نظرات