بیوگرافی و عکس های علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی

1

بیوگرافی علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی و همسرش با عکس های شخصی و خانواده و مداحی ها و حواشی و پیج اینستاگرام و مقتل خوانی ها و زندگینامه شخصی و خانوادگی وی را در این بخش از مجله حرف تازه برای شما اماده کردیم

بیوگرافی علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی و همسرش + عکس های شخصی و مداحی ها

بیوگرافی علیرضا اسفندیاری مداح

علیرضا اسفندیاری زاده ۶ فروردین ۱۳۷۱ در شهر اردبیل در محله معجز، مداح و مقتل خوان و ذاکر الحسین (ع) است. او دارای مدرک تحصیلی حقوق در مقطع کارشناسی می باشد.

زندگی شخصی و خانواده

اسفندیاری در تاریخ ۱۳۷۱/۱/۶ در محله معجز شهر اردبیل در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد و از همان کودکی در مراسم و هیئت هی مذهبی شرکت میکرد.

همسر علیرضا اسفندیاری کیست

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

بیوگرافی و عکس های علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی

سوابق و فعالیت ها

سال های آغاز مداحی وی از سال ۱۳۷۹ و از کودکی بوده و از آن دوران در مراسم و هیئت ها مداحی و نوحه خوانی میکرده، اما به طور رسمی و حرفه ای از سال ۱۳۸۳ شروع کارش بوده است

او با تشویق خانواده مخصوصا مادرش و با استعدادی که بالذات بر مداحی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشت، خیلی زود به ذاکری برجسته و مشهور تبدیل شد.

روضه حضرت رقیه و حضرت فاطمه این مداح آذری زبان بسیار معروف است

همچنین روضه قتلگاه به زبان آذری با صدای اسفندیاری «زینبین پاک ادی، حلال مشاکل دی بیزه، نظر لطف اونین شاملدی بیزه» و … نیز یکی از سوزناکترین روضه های ایشان می باشد.

بیوگرافی و عکس های علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی

مداحی سیاسی

اسفندیاری در یکی دو سال اخیر بعضا مواضع سیاسی در مداحی هایش دیده و شنیده شده؛ اوج این سیاسی بودن را میتوان در مراسم طشت گذاری سال ۹۵ مسجد جامع اردبیل دید.

او همچنین در لابلای اشعار خود به جانفشانی های مدافعان حرم پرداخته است.

مداحی های علیرضا اسفندیاری

از جمله مداحی های منتشر شده وی می توان به طشت گذاری ها، احوالات حضرت ابوالفضل (س)، ایام فاطمیه و رمضان المبارک، احوالات هنده، مجلس ابن زیاد، قتلگاه امام حسین (س) و حضرت رقیه (س) و … اشاره کرد.

زندگینامه علیرضا اسفندیاری مداح آذری زبان اردبیلی

مداحی در شهرها و کشورهای مختلف

او همچون حاج محمد باقر منصوری، حاج نادر جوادی و سایر مادحین؛ به نقاط مختلفی از کشور سفر کرده و برنامه داشته است؛ حتی او را به باکو نیز دعوت نموده اند.

وی در چند سال اخیر با حضور در مکتب العباس (س) عبدل آباد تهران، به مرثیه سرایی و روضه خوانی مشغول شده و فیلم مراسم آن توسط یکی از استریوهای تهران ضبط می شود

مولودی خوانی در حضور رهبر انقلاب

اسفندیاری مداح در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۹۹ همزمان با میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) در نشست تصویری مداحان با مقام معظم رهبری به مولودی خوانی پرداخت. او شعری درباره وضعیت معیشت مردم خواند.

عکس پدر و مادر حاج اسفندیاری اردبیلی

عکس پدر و مادر حاج علیرضا اسفندیاری اردبیلی

اینستاگرام علیرضا اسفندیاری

پیج اینستاگرام به نام این مداح آذری زبان در اینستاگرام زیاد است، اما پیج اصلی وی با نشانی haj_alireza_esfandyari فعال است

دیگر عکس های علیرضا اسفندیاری

بیوگرافی علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی و همسرش + زندگینامه و عکس ها

بیوگرافی علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی و همسرش + زندگینامه و عکس ها

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های علیرضا اسفندیاری مداح اردبیلی

  1. N گفت:
    16

    سلام.وقت بخیر . اولا حاج علیرضا همسر ندارن دوما پیج شخصی حاج علیرضا که توسط خودشون اداره میشه اینه👈alireza_esfandiari_ardabili

نظرات