ماجرای دوربین مخفی مزاحمت خیابانی یک دختر در مشهد چیست + فیلم

0

کلیپ دوربین مخفی مزاحمت خیابانی دختر در پارک ملت مشهد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که با واکنش های گوناگونی از جمله جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی شده است. در ادامه ماجرای دوربین مخفی متلک و مزاحمت برای یک دختر در خیابان های مشهد و جزئیات کامل (دوربین مخفی متلک و مزاحمت پارک ملت مشهد) را در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای دوربین مخفی مزاحمت خیابانی یک دختر در مشهد چیست + فیلم

فیلم دوربین مخفی مزاحمت خیابانی یک دختر در مشهد

کلیپ دوربین مخفی مزاحمت خیابانی دختر در پارک ملت مشهد در شبکه‌های اجتماعی و آزار کلامی و مزاحمت خیابانی دختری در اطراف پارک ملت مشهد در حال دست به دست شدن است که واکنش های گوناگونی در پی داشته، در این فیلم نشان میدهد که یک دختر جوان در پیاده رو خیابانی در حال راه رفتن است که با آزار و اذیت و متلک گویی چند پسر روبرو میشود. این فیلم بضورت دوربین مخفی و بصورت پنهانی از این دختر و حرکاتش گرفته شده است

عوامل کلیپ «مزاحمت خیابانی» به دادسرا رفتند

ایسنا نوشت: جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: موضوع «احضار» تهیه کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع «دعوت» شده‌اند.

مهدی حقدادی بیان کرد: پس از نشر فیلم و واکنش‌هایی که در پی داشت، موضوع در دستور کار بررسی دادستانی قرار گرفت و تهیه‌کنندگان ویدئو صبح امروز دعوت شدند.

وی افزود: هیچ ارتباطی بین تولیدکنندگان این محتوا و شبکه‌های معاند وجود نداشته و حتی تیم تولیدکننده کلیپ، از قبل و در گذشته صفحه برخی از معاندین را هم بلاک کرده بودند که آن افراد جزو فالوورهای صفحه‌شان نباشند.

حقدادی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته عنوان کرد: قصد این افراد صرفا بیان یک معضل اجتماعی بوده است و هیچ سوءنیتی هم نداشته‌اند.

جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: درخصوص معرفی و بیان معضلات فرهنگی و اجتماعی هم نیاز به یکسری راهنمایی و هدایت‌هایی داشتند که با هماهنگی دستگاه‌های دیگر، به نهادهای متولی امر فرهنگی معرفی شدند تا در هنگام تهیه کلیپ‌ها، راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

نظرات