بیوگرافی و افتخارات فریبرز اسماعیلی پیشکسوت استقلال + تصاویر و علت فوت

0

بیوگرافی و افتخارات فریبرز اسماعیلی پیشکسوت استقلال + تصاویر و علت فوت

فریبرز اسماعیلی متولد ۱۰ تیر ۱۳۱۹, که در روزهای کرونایی در ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ درگذشت، او از پیشکسوتان سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است، بیوگرافی کامل ورزشی و آمار باشگاهی و سوابق و خانواده و همسر و فرزندانش و علت فوت وی را در مجله حرف تازه برای شما عزیزان منتشر میکنیم

بیوگرافی و افتخارات فریبرز اسماعیلی پیشکسوت استقلال + تصاویر و علت فوت

بیوگرافی فریبرز اسماعیلی

فریبرز اسماعیلی، پیشکسوت فوتبال ایرانی و بازیک سابق تیم ملی متولد ۱۰ تیر ۱۳۱۹ در نهاوند که سابقه بازی در تیم‌های تاج تهران و عقاب تهران را دارد و کاپیتان تیم عقاب بود و از فوتبالیست های با تکنیک سالهای دور ورزش ایران و دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی ۱۹۶۶ تایلند، خاطرات درخشانی را در تاریخ فوتبال ایران به یادگار گذاشته است.

درگذشت فریبرز اسماعیلی پیشکسوت استقلال

درگذشت فریبرز اسماعیلی پیشکسوت تیم ملی

این پیشکسوت فوتبال در روز ۱۹ فروردین ۹۹ درگذشت و گفته میشود که چندی سالی بود از ضایعه مغزی رنج می برد تا در نهایت در روز ۱۹ فروردین ۹۹ دارفانی را وداع گفت. وی پیش از این گفته بود: در این چند سال که مریضی به سراغم آمده، توان ورزش کردن ندارم و برای تقویت حافظه و رفع تشدید آلزایمر، روزنامه می خوانم و جدول حل می کنم.

او درباره بهترین خاطره فوتبال ملی خود، زدن دو گل به اسرائیل عنوان کرد و گفت: با تمام توانم در این دیدار حاضر شدم و بهترین بازی را ارائه کردم

عکس فریبرز اسماعیلی و همسرش در کنار پیشکسوتان فوتبال

افتخارات فریبرز اسماعیلی پیشکسوت فوتبال ایران

سوابق ورزشی و باشگاهی

او در باشگاه‌هایی چون تاج تهران، شعاع عقاب تهران و تیم ملی ایران توپ زده است و سابقه ۱۴ بازی و ۴ گل ملی در کارنامه دارد.

زنده یاد اسماعیلی قدرت سرزنی همایون بهزادی را داشت و هم قدرت حمل توپ و شوت های مرحوم ایرانپاک .

روحش شاد و تسلیت به جامعه ورزشی و خانواده محترمشان

نظرات