بیوگرافی و عکس های جدید مهدی کاسه ساز | بازیگر

0

مهدی کاسه ساز، بازیگر توانا و کم کار تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او که بیشتر به عنوان بازیگر در تئاتر فعالیت دارد، کمتر در تلویزیون یا بر پرده نقره ای سینما دیده شده است. حالا با خبر پخش سریال “در چشم باد“، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی مهدی کاسه ساز گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید مهدی کاسه ساز | بازیگر

 

بیوگرافی مهدی کاسه ساز

مهدی کاسه ساز، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی پسر زنده یاد حبیب الله کاسه ساز است. او در رابطه با پدرش در یکی از گفتگوهای خود می گوید:”من اگر تا آخر عمرم هم گوشه خانه بنشینیم و قید بازیگری را به طور کل بزنم، هیچ وقت پدرم را تنها نمی‌گذارم و پشت او را خالی نمی‌کنم. این بحث‌های حاشیه‌ای و تخریبی به نفع سینمای ایران نیست.

بیوگرافی مهدی کاسه ساز

من تا امروز در سریال‌های تلویزیونی “در چشم باد”، “دختران حوا” و فیلم سینمایی “محافظ” حضور داشتم و هیچ وقت به واسطه حضور پدرم در کاری نقش نگرفته‌ام، تصمیم ندارم که پدر را تنها بگذارم اگر سالیان سال هم به خاطر نگاه سلیقه‌ای دوستان از عرصه بازیگری کنار گذاشته شوم.

 

سالهای فعالیت

مهدی بیشتر در تئاتر فعالیت دارد، او در آثاری همچون «نظام از راست»، «محافظ»، «ریسمان باز»، «کارناوال مرگ» به عنوان «بازیگر»، «سرمایه‌گذار»، «دستیار کارگردان» حضور داشته است.

 

بازی در سریال در چشم باد

“در چشم باد” قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند (قاجار، پهلوی، جمهوری اسلامی)

مهدی کاسه ساز در سریال در چشم باد

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد. در این سریال ۱۵۰ بازیگر در نقش‌های اصلی از جمله مهدی ایفای نقش کرده‌اند. او در نقش “اسد” پسر کوچکتر خانواده که در حمله هوایی متفقین به نیروی دریایی بندر پهلوی به همراه یدالله بایندر شهید می‌شود ظاهر شده است.

 

همسر مهدی کاسه ساز

از وضعیت تاهل مهدی کاسه ساز، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

مهدی کاسه ساز و همسرش

 

مجموعه های تلویزیونی

  • در چشم باد (۱۳۸۳)
  • دختران حوا (۱۳۹۲)
  • و…

 

دیگر عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

عکس های مهدی کاسه ساز

با ما همراه باشید.

 

نظرات