فیلم لو رفته از پشت صحنه میوه خوردن مهمانان فوتبال برتر در زمان دربی

0

فیلم لو رفته از پشت صحنه میوه خوردن مهمانان فوتبال برتر در دربی, فیلم جذاب و دیدنی پذیرایی از فیروز کریمی و خداداد عزیزی و پاشازاده را در بازی استقلال و پرسپولیس را در برنامه محمدحسین میثاقی را در شبکه ۳ حتما ببینید

فیلم لو رفته از پشت صحنه میوه خوردن مهمانان فوتبال برتر در دربی

فیلم پشت صحنه میوه خوردن مهمانان فوتبال برتر در دربی استقلال و پرسپولیس

در فیلمی کوتاه که در فضای مجازی دست به دست میچرخد نشان داده میشود که مهمانان برنامه شبکه ۳ که به عنوان کارشناس حضور داشتند با اجرای محمدحسین میثاقی در پشت صحنه در حال میوه خوردن هستند و دوربین نیز روی نحوه خوردن میوه زوم کرده !!!!این فیلم در دو روز پیش در حال انتشار و وایرال شدن هست که باعث واکنش کابران شده است.

البته قبل از پذیرایی از کارشناسان این برنامه، خداداد از عوامل انتقاد کرده و گفته که ما دو ساعته نشستیم و شما پذیرایی نکردید!! البته این سخن او از روی مزاح و شوخی بود .

در صحنه بعدی پیشکسوتان فوتبال کشور (خداداد عزیزی و فیروز کریمی و پاشازاده) را نشان میدهد در حال خوردن موز و سیب و پرتقال و شیرینی هستند که عوامل از انها پذیرایی کردند

بدون هیچ توضیح دیگری در فیلم زیر خودتان صحنه های جذاب را نگاه کنید و از دست ندهید!!!

البته برخی کاربران گفتند که این کلیپ پشت صحنه جالب و دیدنی برنامه فوتبال برتر، استرس میهمان های استقلالی و پرسپولیسی ویژه برنامه دربی ۹۴ را نشان میدهد که روی میوه ها خالی میکنند و اینگونه رفتار میکنند!!!

گفتنی است که دربی رفت تهران تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۹ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با نتیجه ۲ – ۲ مساوی به پایان رسید.

نظرات