کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری تلویزیون + عکس های بی حجاب

4

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری تلویزیون و خبر پیوستن وی به شبکه اینترنشنال و عکس های بی حجاب و جدید او و ماجرای مهاجرت به لندن را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای کشف حجاب «نیلوفر مولایی» مجری تلویزیون + عکس های جنجالی و بی حجاب

کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری تلویزیون

مجری سابق صدا و سیمای ایران نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران، فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کاردانی و کارشناسی مجری گری از دانشگاه خبر می باشد.

شبکه ایران اینترنشنال (Iran International) برای کی و کجاست؟

شبکه ایران اینترنشنال یک شبکه تلویزیونی ضد انقلاب خبری فارسی زبان با تمرکز بر برنامه های سیاسی و اجتماعی است که از لندن پخش میشود.

این شبکه از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، از ساعت ۷ شب (به وقت تهران) ، پخش برنامه های خود را به صورت زنده آغاز کرده و در حدود ۱۰۰ گوینده و مجری و کارشناس دارد.

امتیاز این شبکه متعلق به یک شرکت فراساحلی به نام Global Media Circulating است که عادل عبدالکریم اهل عربستان مالک آن است. سرمایه گذاران این شبکه تبعه عربستان سعودی هستند.

عادل عبدالکریم سابقه همکاری طولانی با غول های رسانه ای عربستان چون عبدالرحمن راشد ، عضو هیئت مدیره گروه سعودی پژوهش و بازاریابی و مدیر پیشین شبکه العربیه و سردبیر سابق روزنامه الشرق می باشد.

نیلوفر مولایی مجری تلویزیون کشف حجاب کرد

سالهای فعالیت در ایران

از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به عنوان مجری و گزارشگر چادری در تلویزیون آغاز کرد و او در برنامه هایی چون برنامه صبحگاهی حوالی امروز شبکه پنج سیما ، اخبار فناوری زومیت به عنوان مجری و رادیو شب و …‌ سابقه فعالیت و اجرا دارد.

مهاجرت و کشف حجاب نیلوفر مولایی

او در سال ۱۳۹۸ از ایران مهاجرت کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست و حالا در بخش خبر سیاسی این شبکه در کنار فریبا شیرازی ، طناز خامه ، سیما ثابت و پریسا صادقی و .‌‌.. فعالیت میکند

عکس های بی حجاب نیلوفر مولایی مجری ایرانی اینترنشنال

در دی ماه ۹۹ خبر کشف حجاب و پیوستن نیلوفر مولایی به شبکه اینترنشنال در رسانه ها و در فضای مجازی منتشر شد . او بعد از مهاجرت از ایران کشف حجاب کرده و به اکنون یکی از مجریان و گویندگان خبر شبکه اینترنشنال می باشد.

صفحه شخصی وی در زیر درج شده است

niloofarmolaie_official

4 دیدگاه در “کشف حجاب نیلوفر مولایی مجری تلویزیون + عکس های بی حجاب

  1. کارگر گفت:
    3
    4

    ذلت که شاخ و دم ندارده

  2. باتا گفت:
    6
    5

    مرگ بر بن سلمان

  3. سید گفت:
    6
    7

    اونوقت باید بره شبکه ای که از بن سلمان کثیف که خاشقچی رو با اره تیکه تیکه کرد پول میگیره؟ شرافت هم خوب چیزیه.

  4. کوروش گفت:
    11
    6

    دلت درد اومده؟ خب بمونه تو این خراب شده و اون صداوسیما که چی؟

نظرات