بیوگرافی بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست‌؟

0

یسنا میرطهماسب بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست‌؟ با بازیگر نقش سهیل در ملکه گدایان به همراه عکس های شخصی و پیج اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و خانواده و ماجرای ازدواج و همسرش را در حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست‌ + عکس شخصی سهیل در ملکه گدایان

بیوگرافی یسنا میرطهماسب بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست

حرف تازه: یسنا میرطهماسب متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۸ در تهران، بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون و سینما اهل ایران است که فعلا دانشجوی رشته معماری می باشد این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

اسم واقعی سهیل در ملکه گدایان

پدرش مجتبی میر طهماسب سالهاست در زمینه مستندسازی، فیلم برداری و صدا برداری فعالیت میکند . صفحه اینستاگرام وی با نشانی فعال است که میتوانید با فالور کردن او را دنبال کنید.

بیوگرافی یسنا میرطهماسب بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست‌ + عکس شخصی

سوابق بازیگری

میرطهماسب بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۲ تاکنون وارد در سن نوجوانی وارد بازیگری شده است و با بازی در فیلم درساژ به شهرت رسید.

او برای اولین در فیلم سینمایی سیزده به کارگردانی هومن سیدی وارد بازیگری شده و سپس با بازی در فیلم سینمایی لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان در سال ۱۳۹۴ و فیلم تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد به بازیگر مطرح تبدیل شد.

اما بیشترین شهرت او برای بازی در فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه در سال ۱۳۹۶ می باشد . این فیلم سکوی پرتاب او برای موفقیت و شهرت بیشتر شد.

عکس های اینستاگرام یسنا میرطهماسب بازیگر

بیشتر بخوانید : بیوگرافی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان کیست + عکس شخصی اینستاگرام

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست

یسنا میرطهماسب در جدیدترین آثار هنری خود در سال ۱۳۹۹ در سریال ملکه گدایان در کنار بازیگرانی چون باران کوثری (افرا), رویا نونهالی (لعیا) ,پانته‌آ بهرام (خورشید), فرزاد فرزین (پارسا) ,محمدرضا غفاری (آریا) ,آرمان درویش (البرز) رضا بهبودی (شبیر),الهام کردا (مهناز),علی اوجی (سیامک), سولماز غنی (فریبا) ,بهشاد شریفیان, (شنتیا) عرفان ناصری, (داریوش), شبنم قربانی (سارا)علی صلاحی (خسرو) ,الهام شعبانی (مستر تستر) و … بازی کرده است.

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو از ۱۶ دی ۹۹ پخش می‌شود و بخش هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.

نظرات