معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم پسرکشی

0

فیلم “پسرکشی”، فیلمی به کارگردانی محمد هادی کریمی و تهیه‌کنندگی صادق یاری است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۸ ساخته شد.  ”پسرکشی” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن بازیگران ایرانی هنرنمایی می کنند و اکثر بازیگران آن زن هستند. این فیلم برای اولین این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم پسرکشی

 

خلاصه داستان

فیلم “پسر کشی” به نویسندگی “مجید برزگر” و “آرمان خوانساریان” به عنوان بیست و‌ چهارمین فیلمنامه نویسنده آثار متفاوت سینمای قصه گوی دهه های پیشین سینما، پیچیدگی های روابط خانواده ای که به دلیل یک باور غلط دچار بحران هستند طی چند دهه به نمایش درمی آید.

نسیم ادبی در پسرکشی

داستان این فیلم در ۲ دهه ۴۰ و ۷۰ می گذرد و داستانی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه ها دچار بحران هستند.

 

اسامی بازیگران فیلم پسرکشی

داستان فیلم پسرکشی

 

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: حسن کریمی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، طراح صحنه: حمید بخشی، مدیرتولید،دستیاراول کارگردان، برنامه ریز: حمید غفاریان، مدیرتدارکات: علی خلخالی، فیلمبردار: میلاد حسینی، دستیاراول فیلمبردار: محمد عسگری، دستیاران: هادی رمضانی، کوروش نوشاد، رضا اله بخش،محسن محبی، حسین شباهنگ، اپراتور دوربین: سعید خضریان محمود خراسانی، مجری گریم خانم ها: ریحانه عادل نژاد، مجری گریم آقایان: شهراد زندیه، دستیار گریم: حکیما اسلامی، صدابردار: امیدعاشوری، دستیاران صدا: بابک مرادی،عباس اسکندرزاده، دستیار دوم کارگردان: نیماسرایی، خدمات: یاسین میری و افشار بهرو،عکاس: مریم پاینده.

نظرات