بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان کیست؟ +‌بیوگرافی و عکس

0

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان بیوگرافی و زندگینامه عرفان ناصری و همسرش با عکس های شخصی و هنری او و سوابق و فیلم ها و سریال ها و پیج اینستاگرام و خانواده و سن و محل تولد وی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان کیست؟ + عکس شخصی داریوش در ملکه گدایان

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

عرفان ناصری متولد ۴ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، دانش آموخته رشته بازیگری و از بازیگران مطرح تئاتر محسوب میشود که تاکنون در چند فیلم جنجالی و پر فروش بازی کرده است

سوابق بازیگری

ناصری بازیگری را از تئاتر شروع و پس از درخشش در چند نمایش، با بازی در فیلم شرق شرق در کنار بازیگرانی چون رویا تیموریان، فرزین محدث، شبنم مقدمی و پگاه آهنگرانی و … وارد سینما شد

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

از جمله آثار بازیگری وی میتوان به فیلم سد معبر در کنار بازیگرانی حامد بهداد، محسن کیایی، باران کوثری و نادر فلاح، در سال ۹۶ در فیلم جشن دلتنگی در کنار هنرمندانی چون بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی و فیلم طبقه هساس و … میتوان اشاره کرد.

ازدواج و همسر عرفان ناصری

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی عرفان ناصری اطلاع دقیقی در دست نیست و تاکنون خبری منتشر نشده است.

اسم واقعی داریوش در ملکه گدایان چیست

بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان کیست

آقای ناصری در جدیدترین نقش خود در سریال ملکه گدایان در نقش داریوش بازی کرده که اولین تجربه بازیگریش در یک سریال محسوب میشود.

او با باران کوثری در نقش افرا و رویا نونهای ، آرمان درویش در نقش البرز، الهام کردا و رویا نونهالی همبازی است.

بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان کیست

حضور در مسابقه ستاره ساز

ناصری در فصل اول مسابقه استعدادیابی ستاره ساز از عوامل این برنامه در کنار داوران بود

اینستاگرام عرفان ناصری

پیج اینستاگرام وی با آیدی و نشانی erfannaseriii فعال است گه میتوانید با لینک درج شده به صفحه شخصی این هنرمند بروید

ملکه گدایان، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

اینستاگرام عرفان ناصری بازیگر

اسامی بازیگران از جمله: باران کوثری (افرا), رویا نونهالی (لعیا) ,پانته‌آ بهرام (خورشید), فرزاد فرزین (پارسا) ,محمدرضا غفاری (آریا) ,آرمان درویش (البرز) رضا بهبودی (شبیر), الهام کردا (مهناز), یسنا میرطهماسب (سهیل) ,علی اوجی (سیامک), سولماز غنی (فریبا) ,بهشاد شریفیان, (شنتیا) عرفان ناصری, (داریوش), شبنم قربانی (سارا) علی صلاحی (خسرو) ,الهام شعبانی (مستر تستر) و … در سریال ملکه گدایان بازی کردند.

نظرات