بیوگرافی و عکس های کلودیا ریدل بازیگر آلمانی سریال روزهای ابدی

0

کلودیا ریدل گوینده و بالرین و بازیگر آلمانی یکی از «بازیگر نقش کارمند سفارت آمریکا در سریال روزهای ابدی» است که اینروز از شبکه یک در حال پخش است. با بیوگرافی و زندگینامه شخصی و هنری و عکس های جنجالی و پیج اینستاگرام و همسرش و فیلم ها و سریال های وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کلودیا ریدل بازیگر سریال روزهای ابدی و همسرش + زندگینامه

بیوگرافی کلودیا ریدل بازیگر آلمانی

کلودیا ریدل متولد ۱۹۸۷ در مونیخ آلمان، بازیگر و خواننده و گوینده آلمانی است که در زمینه موسیقی و رقص باله نیز فعالیت دارد.

او ورزشکار حرفه ای نیز می باشد و علاقه خاصی به کوهنوردی و راهپیمایی دارد.

او دارای قد ۱۶۹ ، رنگ چشم سبز و قهوه ای، دارای ملیت آلمانی و مسلط به زبانهای اسپانیایی و آلمانی و انگلیسی است

علاقه زیادی به خوانندگی راک پاپ و گروه کر و نواختن پیانو دارد و مدتی نیز به عنوان بالرین و رقص فعالیت کرده است.

کلودیا ریدل بازیگر آلمانی سریال روزهای ابدی کیست

بازیگر نقش کارمند سفارت آمریکا در سریال روزهای ابدی کیست

کلودیا ریدل از جمله بازیگران خارجی است که سابقه کار در فیلم ها و سریال های کشورهای خاورمیانه را در کارنامه هنری خود دارد.

او در سریال روزهای ابدی با نام قبلی نفوذ در نقش یکی از کارمندان سفارت آمریکا در زمان اشغال توسط دانشجویان پیرو خط امام را بازی میکند.

به جز ریدل ،چند بازیگر خارجی دیگر نیز در این سریال نقش آفرینی کردند.

اینستاگرام کلودیا ریدل

پیج شخصی وی در اینستاگرام با آیدی claudia.riedel.official فعال است که میتوانید با فالور کردن با فعالیت های هنری و تصاویر بیشتری از این هنرمند آلمانی تبار آشنا شوید.

در این سریال بازیگرانی چون امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال),کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن), احمد نجفی (پرویز), حمید گودرزی (نفیسی), رحیم نوروزی (سُرخو), علیرام نورایی (بکتاش), صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه), زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی), حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی), جلیل فرجاد (دانشفر), ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان), کاوه سماک باشی (سروان عباسی), یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره), نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید), محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو), سامی بابو (چارلز جونز)، نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر از بازیگران خارجی آلمانی و بلغاری و فرانسوی این سریال هستند.

اینستاگرام کلودیا ریدل

کلودیا ریدل بازیگر نقش کارمند سفارت امریکا در سریال روزهای ابدی کیست

claudia-riedel-bio

نظرات