بیوگرافی حسین اطهمی بازیگر نقش ابراهیم یزدی در سریال روزهای ابدی

0

بیوگرافی حسین اطهمی بازیگر نقش «ابراهیم یزدی در سریال روزهای ابدی» با عکس های شخصی و هنری و خانواده و پیج اینستاگرام و سوابق هنری و فیلم ها و سریال های «حسین اطحمی» در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی حسین اطهمی بازیگر نقش ابراهیم یزدی در سریال روزهای ابدی +زندگینامه و همسر

بیوگرافی حسین اطهمی بازیگر

حسین اطهمی بازیگر و مسئول هنروران و تهیه کننده سینما و تئاتر و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «دهلیز»، سریال تلویزیونی «ماتادور» و سریال تلویزیونی «تبریز در مه» و سریال سقوط یک فرشته و …فعالیت داشته است

شروع فعالیت

حسین اطحمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۹ در سریال تبریز در مه به کارگردانی محمدرضا ورزی به عنوان مسئول هنروران فعالیت داشته. او همچنین در فیلم دهلیز به کارگردانی بهروز شعیب و سریال ماتادور و … با عوامل این پروژه ها همکاری داشته است.

زندگینامه و عکس حسین اطهمی بازیگر

بازیگر نقش ابراهیم یزدی در سریال روزهای ابدی کیست بیوگرافی

«حسین اطحمی» تهیه کننده فیلم عشق و خیانت نیز بوده و در آثاری همچون نفوذ، بی خداحافظی، مردن به وقت شهریور، کلاه پهلوی، دهلیز، گهواره‌ای برای مادر رژیم طلایی، پله آخر، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه!، زنان ونوسی مردان مریخی، پریناز، قصه پریا، یه جیب پر پول، طهران تهران، از ما بهترون، قرنطینه، محافظ، یک خانواده محترم، پرتقال خونی به عنوان بازیگر و مسئول هنروران و هنرور حضور داشته است.

مجموعه و سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری از ۸ دی‌ماه ۹۹ از شبکه یک سیما در حال پخش است.

عکس واقعی ابراهیم یزدی

عکس ابراهیم یزدی

این سریال روزهای پرالتهاب اوایل انقلاب اسلامی و صبح روز ۲۵ بهمن سال ۱۳۵۷ اشاره دارد که چریک‌های فدایی خلق ایران به سفارت آمریکا حمله کردند و سفارت از کنترل دیپلمات‌های آمریکایی خارج شد.

برای ایفای نقش ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه وقت تلاش شده تا از چهره‌ای که نزدیک به چهره ابراهیم یزدی است، استفاده شود که در نهایت برای این نقش “حسین اطهمی” انتخاب شده است

اینستاگرام حسین اطهمی

پیج اینستاگرام و صفحه شخصی ایشان یافت نشد

بازیگر نقش ابراهیم یزدی در سریال روزهای ابدی کیست عکس و بیوگرافی

لوکیشن های سریال

تهران، روستای قرق آباد، خجیر، گنبد و مشهد از لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند. همچنین بخش‌هایی از دکور‌های این سریال در شهرک سینمایی غزالی ساخته شده است مثل لانه جاسوسی و همچنین سایت کبکان در چالوس ساخته شده است.

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال),کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن), احمد نجفی (پرویز), حمید گودرزی (نفیسی), رحیم نوروزی (سُرخو), علیرام نورایی (بکتاش), صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه), زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی), حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی), جلیل فرجاد (دانشفر), ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان), کاوه سماک باشی (سروان عباسی), امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی), یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره), نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید), محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو), سامی بابو (چارلز جونز)، نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر از بازیگران خارجی آلمانی و بلغاری و فرانسوی این سریال هستند. صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی, رحیم نوروزی صلح‌گو, جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و … در این سریال بازی می‌کنند.

 

نظرات