آخرین وضعیت تعطیلی تهران شنبه ۱۳ دی ۹۹

0

با توجه به بالا رقتن آلاینده های هوا و آلودگی هوا برای همه گروه ها تکلیف “تعطیلی تهران شنبه ۱۳ دی ۹۹” چیست؟ آیا ادارات و بانک های تهران شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ تعطیل است؟ در ادامه آخرین وضعیت تعطیلی تهران شنبه ۱۳ دی ۹۹ به خاطر آلودگی هوا را در مجله حرف تازه میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی تهران شنبه 13 دی 99 آلودگی هوا

وضعیت تعطیلی تهران ۱۳ دی ۹۹ بخاطر آلودگی هوا

روز جمعه ۱۲ دی ۹۹ با شاخص ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۱۵۸ همچنان در شرایط ناسالم قرار داشته است.

تا این ساعت خبری مبنی بر تعطیلی تهران در روز «شنبه ۱۳ دی ۹۹» منتشر نشده و اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا تهران منتشر شد، بروزرسانی خواهیم کرد.

احتمال تعطیلی پایتخت فردا ۱۳ دی

انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در پاسخ به این سوال که اگر شرایط آلودگی هوا در هفته آینده استمرار داشته باشد و بدتر شود، این کمیته چه برنامه‌ای خواهد داشت، اظهار کرد: اگر وضعیت آلایندگی هوا بدتر شود، پیشنهاداتی را مبنی بر تعطیلی تهران به معاون اول رئیس جمهور و هیأت دولت ارائه خواهیم کرد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که در صبحگاه روز جمعه (۱۲ دی ۹۹) با حاکمیت جو پایدار و آرام همراه با انباشت آلاینده‌ها از شب گذشته، کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

در طی روز با عدم وزش باد مؤثر شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد. همچنین در اواخر وقت جمعه، افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق شده و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر نواحی دور از انتظار نخواهد بود.

عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز شنبه (۱۳ دی ۹۹) همراه با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

حاکمیت جو پایدار و آرام در طی روز نیز سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد و با افزایش تردد خودروها در ساعات پایانی شنبه بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده شده و احتمال می‌رود کیفیت هوای شهر تهران به‌ویژه در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

 

نظرات