بیوگرافی و عکس های امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی سریال نفوذ

0

بیوگرافی و عکس های امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی سریال نفوذ

بیوگرافی امین اسکندریان

امین اسکندریان متولد دهه شصت بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. اسکندریان از سال ۷۹ به صورت جدی به بازیگری و نقش آفرینی پرداخت. او درباره شروع بازیگرینوشته است: « از ۷۹ تا ۹۵ همه زندگیمو فداش کردم.»

همسر امین اسکندریان

درباره ازدواج ایشان در هیچ منبعی بدان اشاره نشده است و متاهل یا مجرد بودن وی مشخص نیست ولی به این علت میشود وی را مجرد دانست.

فیلم شناسی امین اسکندریان

سریال نفوذ

امین اسکندریان بازیگری ست که با سریال «نفوذ» چهره می شود. اسکندریان سابقه بازی در تئاتر و سینما را هم در کارنامه خود دارد. او از نوجوانی و از سال ۱۳۷۹ وارد حرفه بازیگری شد و اولین تجربه بازیگری خود را در نوجوانی و در یک فیلم آغاز کرد.

«نفوذ» در سه فاز پیش‌بینی شده، فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فاز‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد و تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد.

سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری این روزها در تهران و کردستان در حال انجام است.

اسکندریان در سریال نفوذ در نقش «مهدی» ایفای نقش می گند.

تئاتر

امین اسکندریان همچنین در تئاتر بسیار فعال بوده و چندین نمایش معروف را اجرا کرده کرده است. نمایش های «درخت سیب گناهکار نیست»، «مکبث»، «به خاطر پدرم» و …از جمله آثار شاخص وی می باشد.

عکس های امین اسکندریان

نظرات