بیوگرافی بازیگران سریال مدینه به همراه نقش +خلاصه داستان

0

سریال “مدینه” سریال ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی است. این مجموعه در رمضان سال ۹۳ برای اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد و بارها از دیگر شبکه های سیما پخش شده است. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای زمستانی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

سریال مدینه

خلاصه داستان

این سریال سرگذشت زنی به نام مدینه را روایت می‌کند که پس از فوت همسرش، جهان، تصمیم می‌گیرد کارخانه به‌ جا مانده از وی را اداره کند. او برای این کار از پسر خوانده‌اش بهمن کمک می‌گیرد. جهان در کارخانه شریکی به نام عبدی داشته و حالا بهمن برای خریدن سهم شریک‌ شان مبلغ هنگفتی پول نزول می‌کند، اما ماجرا طوری که مدینه و بهمن انتظار داشتند، پیش نمی‌رود و عبدی کشته می‌شود.

سریال مدینه

اسامی بازیگران سریال مدینه

سریال مدینه

 

سایر عوامل

عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، تیتراژ: امین مبارکی، منشی صحنه: محسن بهاری، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، دستیار دوم کارگردان: داوود زادق آبادی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، صداگذاری و ترکیب صداها: مهرداد جلوخانی، دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی، موسیقی: کارن همایونفر، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، تصویربردار: حسین قلی پور

سریال مدینه

زمان پخش

سریال «مدینه»‌ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش یا تکرار آن نیز در دو نوبت ۴ صبح و ۱۲ روز بعد خواهد بود.

سریال مدینه

 

باما همراه باشید

 

 

نظرات