عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم +عکس پروفایل

0

در این مقاله و مطلب به مناسبت روز حمل و نقل و روز راننده ۹۹ متن و پیام تبریک روز راننده به پسرم و برادرم و خواهر و دختر با عکس پروفایل و عکس نوشته و استوری ب همراه اس ام اس و جملات زیبا را اماده کردیم .اگر پسر و برادر و دختر و خواهر تان راننده است با ارسال این پیام ها به آنها تبریک بگویید

پیام و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم و خواهرم و دخترم +عکس پروفایل

عکس و متن تبریک روز راننده به پسرم ۹۹

۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و روز رانندگان و یا راننده در ایران است که از جمله مشاغل پر زحمت و سختی است که همه ما مدیون فداکاری آنها در روزهای گرم تابستان و سرمای زمستان هستیم. روزتان مبارک برادران و خواهران راننده

عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم +عکس پروفایل

روز حمل و نقل رو به پسرم عزیزم  تبریک و شادباش می گویم پسر عزیزم روزت مبارک.

عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و دخترم

عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و دخترم

روز ملی حمل و نقل و رانندگان بر پرچمداران صنعت حمل و نقل و کوشندگان امانتدار و شب زنده داران جاده ها مبارک باد. مخصوصا دادش عزیزم که راننده است
عکس دادشی رانندم روزت مبارک

عکس داداشی رانندم روزت مبارک

روز حمل و نقل به رانندگان کامیون و همه افرادی که در حال انجام فعالیت در حیطه حمل و نقل هستند تبریک می گم. همچنین تبریک ویژه به کامیون داران عزیزی که نقش مهمی در سامانه حمل و نقل باربری دارند.

عکس پسر رانندم روزت مبارک

عکس و متن تبریک روز راننده به برادرم و خواهرم

روز حمل و نقل را به تمام رانندگان کشور تبریک می گوییم و از ایشان برای زحمات بسیارشان سپاسگذار هستیم. حمل و نقل یکی از سرمایه های بزرگ یک کشور است کشوری که حمل و نقل ضعیف داشته باشد از نظر اقتصاد بسیار ضعیف می باشد داداشی جونم روز حمل و نقل مبارک.

عکس روز حمل و نقل مبارک برادرم

عکس روز حمل و نقل مبارک برادرم

وجوه متفاوت خدمت در صنعت حمل و نقل بار و مسافر تا ماشین آلات سنگین راهسازی و انتقال و… نقش پر اهمیت این صنعت را در جامعه صد چندان هویداتر می سازد بیست و شش آذر روز راننده و حمل و نقل به راننده کامیون مبارک.

با قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان کلیه صنوف حمل و نقل اعم از حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی و سایر دست‌ اندرکاران و مرتبطان با شغل رانندگی، روز حمل و نقل مبارک شما باشد.
عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم +عکس پروفایل

عکس خواهری جونم روزت مبارک راننده جان

۲۶ آذر روز جهانی حمل و نقل و روز راننده بر تمام رانندگان ماشین سنگین و رانندگان جاده ها و بیابون مبارک.
******

اکنون که نماد حرکت و پویایی ایران اسلامی را می توان در طنین آوای فعالان حوزه حمل و نقل شنید، شایسته است به مسیر خدمت رسانی که مسئولان و مدیران این حوزه طی می نمایند، بنگریم و همچنین قدر و منزلت خانواده عظیم حمل و نقل را در آیینه تاریخ بیابیم به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل، ۲۶ آذر رو به همه رانندگان اتوبوس مسافربری و کامیون تبریک می گویم.

عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم +عکس پروفایل

فرارسیدن بیست و ششم آذر که به نام روز حمل و نقل و رانندگان، نامگذاری شده است به حضور تمامی فعالان گرانقدر این حوزه به ویژه مدیر عامل و کارمندان سازمان حمل و نقل و رانندگان عزیز و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم

عکس نوشته و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم +عکس پروفایل

یکی از مشاغل کاربردی در خدمات اجتماعی جامعه، شغل رانندگی است که در سخت ترین شرایط آب و هوایی و جاده ای با هدف خدمت به همنوعان و جامعه توسط رانندگان انجام می شود روز حمل و نقل به برادر عزیزم تبریک میگم.
پیام و متن تبریک روز راننده به پسرم و برادرم با عکس نوشته زیبا +عکس پروفایل

 

به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل من آرزوی خوشبختی برای همکارانم در عرصه حمل ونقل را ازخداوند منان خواهانم پیروز و تندرست باشید.

روز رانندگان تاکسی اسنپ تپسی و همه تاکسیداران را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

*******

رانندگان سرویس مدارس بیشترین زمان را در طول هفته با فرزندان ما هستند. آنها نقش تاثیر گذاری بر فرایند تربیت و رشد شخصیت فرزندانمان دارند و من این روز را به شما که بهترین راننده سرویس مدرسه هستی تبریک میگم روز حمل و نقل مبارک.

نظرات