علت ساخته نشدن پایتخت ۷ از زبان محسن تنابنده + عکس

0

محسن تنابنده با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت “پایتخت ۷” ساخته نمیشود در زمانی دیگر و فضایی پالوده تر میسازیم.در ادامه علت ساخته نشدن پایتخت ۷ از زبان “محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال پایتخت” را در مجله حرف تازه میخوانید

علت ساخته نشدن پایتخت 7 از زبان محسن تنابنده برای سال 1400+ عکس

دلایل ساخته نشدن پایتخت ۷

محسن تنابنده بازیگر، طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان ۶ فصل گذشته سریال پایتخت ۷ با انتشار پستی اعتراضی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام،آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد که فصل هفتم سریال «پایتخت» ساخته نمی شود.

اعتراض محسن تنابنده به حواشی

وی در صفحه خود با لحنی اعتراضی نوشت:

« لطفا دست از تخریب و عقیم سازی بردارید.

پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه ای بوده است در برابر جامعه با تمام کاستی هایش که به آن واقفم. تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب و غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه ای بسازید برای انتقام گیری هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن هم با نسبت دادن نظرات تان به مردم که هیچگاه هم رأی با شما نبوده … بگذریم.

هموطنان عزیزم امسال هم علیرغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری های سازمان و توافقات صورت گرفته، تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدید و در خور شأن شما بسازیم که شرایط مهیا نشد. یعنی من توانشو نداشتم و همین جا از محضر همه تون عذرخواهی می کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده تر . با تشکر از همه جراید و رسانه های خبری مخالف و موافق و منتقدینی که دغدغه کمال و رشد و پیشرفت آثار را دارند.

کوچک همه شما مردم شریف

«محسن تنابنده»

** درمورد بیوگرافی محسن تنابنده و همسرش اینجا بخوانید **

گفتنی است که سریال پایتخت تاکنون شش فصل آن ساخته شده و قرار بود فصل هفتم آن برای عید نوروز ۱۴۰۰ ساخته شود اما این سریال از فصل ششم با برخی حواشی همراه شد که ساخت فصل هفتم آن را تحت تأثیر قرار داد.

فصل ششم سریال پایتخت که نوروز ۱۳۹۹ پخش شد با انتقادهایی در بخش داستان و فیلمنامه همراه بود و شیوع کرونا هم این فصل را ناتمام گذاشت و سازندگان وعده دادند که این فصل را بعد از پایان شیوع کرونا ادامه داده و به پایان می رسانند.

حواشی دستمزد محسن تنابنده در پایتخت

حذف نقش سارا و نیکا، بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، تکمیل فیلمنامه ناتمام زنده یاد خشایار الوند و همکاری نکردن مهران احمدی بازیگر نقش بهبود و آرش عباسی نویسنده فصل هفتم این سریال از جمله حواشی این فصل از سریال بود که روز گذشته موضوع درخواست دستمزد ۵ میلیاردی محسن تنابنده نیز به این حواشی افزود و در نهایت محسن تنابنده امروز ۲۵ آذرماه با انتشار پستی اعتراضی در اینستاگرام خود پرونده ساخت فصل هفتم سریال پایتخت را بست و اعلام کرد که پایتخت ۷ ساخته نخواهد شد.

نظرات