ماجرای کامل بدرفتاری و کتک زدن سرباز بابلی در محل خدمت +فیلم

0

فیلم بدرفتاری و کتک زدن سرباز بابلی برای درخواست کارت شناسایی از یک بازپرس در محل خدمت بازتاب گسترده ای داشته که بعدا با دلجویی و رسیدگی به این موضوع خاتمه یافت. در ادمه ماجرای کامل و جزئیات ضرب و شتم و کتک زدن و بدرفتاری با یک سرباز در دادگستری بابل را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای کامل بدرفتاری و کتک زدن سرباز بابلی در محل خدمت با بیوگرافی +فیلم

فیلم بدرفتاری و کتک زدن سرباز بابلی در محل خدمت

در روزهای اخیر خبری مبنی بر کتک زدن یک سرباز در بابل برای درخواست کارت شناسایی از یک مسئول در رسانه ها منتشر شد. در این بار رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح بر اساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به جد پیگیر شده است.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور افزود: تا ساعت ۲۱ بررسی‌ها ادامه داشت و با مشخص شدن ابعاد جدیدی از این موضوع برای حفظ و صیانت از حقوق این سرباز ، شبانه دستوراتی صادر شد.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح بر اساس وظیفه ذاتی خود که همان صیانت و پاسداری از حقوق سربازان است این موضوع را به جد پیگیر شده است.

او بدرفتاری با سرباز بابلی را تأیید کرد و افزود:موضوع مذکور را با همکاری قوه قضاییه بررسی کردیم و بدرفتاری با سرباز بابلی تایید شده و صیانت از وی انجام شد.

رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: سرباز مذکور درسلامت است و اگرچه مورد بدرفتاری قرار گرفته، اما دچار مشکل فیزیکی نشده است.

دلجویی و خاتمه ماجرای کتک زدن سرباز بابلی

با دستور رییس کل دادگستری مازندران کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد: کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی با حضور رییس کل دادگستری و مسوول بازرسی نیروی انتظامی استان با تشکیل جلسه سه ساعته پس از استماع شکایت سرباز وظیفه که به اتفاق پدرش در جلسه حاضر شده بود و بررسی اوضاع و احوال به اظهارات مطلعین و استماع توضیحات قاضی با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی از سرباز وظیفه نهایتا نامبرده از شکایت خویش صرفنظر و اعلام گذشت کرده است.

مراتب از سوی هیات نظارت بر حقوق شهروندی و مقامات زیربط صورت جلسه شد.

رییس کل دادگستری مازندران در پایان جلسه حقوق شهروندی دادگستری بر لزوم اهتمام همه قضات و کارکنان دستگاه قضائی بر حفظ کرامت انسانی و شان افراد به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت مقدس سربازی در حال خدمت بی چشم داشت به کشور و مردم هستند، تاکید کرد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه نکته مهم که حفظ کرامت قضات، کارکنان و همه مراجعه کنندگان و متهمان جزو وظایف دستگاه قضایی است که شامل قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان می‌شود، افزود: کرامت در دادگستری باید نهادینه شود، این کرامت باید نسبت به وکیل، مراجعین، سربازان عزیز، متهمان، و خانواده‌های آن‌ها در همه سطوح رعایت شود.

محمدحسن – ک سرباز بابلی

محمدحسن – ک سرباز بابلی نیز با بیان اینکه مسئله حل و فصل شده است گفت: شامگاه دوشنبه به اتفاق پدرم به دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران رفتیم و در جلسه‌ای که مسئولان ارشد قضائی و انتظامی حضور داشتند مسئله پیگیری و حل شد و بازپرس شعبه نیز از من دلجویی کرد.

این سرباز بابلی از رسانه ها خواست به این موضوع دیگر دامن نزنند و موضوع را تمام شده تلقی کنند.

واکنش مجری صدا و سیما

محمد دلاوری، مجری برنامه تهران بیست به خبر برخورد برخورد نامناسب با سرباز بابلی واکنش نشان داد و انتقاد ک

نظرات