ماجرای خودکشی پسر ۱۲ ساله با کلت کمری در سعادت آباد تهران +فیلم

0

پسر ۱۲ ساله تهرانی با کلت کمری مقابل دوربین دست به خودکشی زد. فیلم لحظه خودکشی پسر ۱۲ ساله در غرب تهران با کلت کمری و علت خودکشی و ماجرای خودکشی پسر ۱۲ ساله با کلت کمری در سعادت آباد تهران را ببینید.

فیلم لحظه خودکشی پسر 12 ساله با کلت کمری در سعادت آباد تهران + علت

ماجرای خودکشی پسر ۱۲ ساله با کلت کمری در سعادت آباد تهران

پسر ۱۲ ساله قبل از خودکشی با شلیک گلوله به سرش از خودش فیلمبرداری کرد و صحنه خودکشی را در گوشی موبایلش ضبط کرد.​
به گزارش حرف تازه از خبرنگار جنایی رکنا، ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه شنبه ۲۲ آذر ماه ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در جریان مرگ مشکوک پسر ۱۲ ساله ای در منطقه سعادت آباد قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

ماموران با حضور در خانه پسر نوجوان مشاهده کردند پسر ۱۲ ساله با شلیک گلوله به سرش به کام مرگ فرو رفته است و در صحنه جرم تلفن همراه پسر ۱۲ ساله کشف شد که از صحنه خودکشی اش فیلمبرداری کرده بود.

فیلم لحظه خودکشی پسر ۱۲ ساله تهرانی مقابل دوربین

ماموران در بررسی فیلم گوشی موبایل پسر ۱۲ ساله مشاهده کردند که این نوجوان ابتدا دوربین گوشی موبایلش را روشن کرده و با نشستن در مقابل دوربین می گوید که از زندگی خسته و نا امید شدم و دیگر دوست ندارم به زندگی ادامه دهم و پس از دقایقی پسر ۱۲ اسلحه کلت کمری را روی پیشانی اش گذاشته و با شلیک گلوله دست به خودکشی زده است.

تیم پلیسی در ادامه بررسی ها در داخل خانه با دست نوشته ای روبرو شدند که همان حرفهای داخل فیلم را روی یک کاغذ نوشته بود و در بررسی ها مشخص شد پدر و مادر این پسر ۱۲ ساله از هم طلاق گرفتند و او پس از جدایی پدر و مادرش به خانه مادربزرگ و پدربزرگش که پزشک هستند زندگی می کند.

طلاق پدر و مادر

ماموران در ادامه تحقیقات به سراغ مادربزرگ پسر ۱۲ ساله رفتند و مادربزرگ گفت: نوه ام پسر درس خوان و خوبی بود و با من و پدرش هیچ اختلافی نداشت و نمی دانم چرا دست به این کار زده است.

وی افزود: در حال خواندن نماز بودم و نوه ام پیش من بود که به اتاقش رفت و وقتی نمازم تمام شد خواستم او را صدا بزنم که ناگهان صدای هولناکی شنیدم و به سرعت خودم را به اتاق رساندم که دیدم نوه ام غرق خون روی زمین افتاده است و در ادامه با پسرم و اورژانس تماس گرفتم.

پدر داغ دیده نیز به ماموران گفت: پسرم هیچ مشکلی نداشت و همه چیز خوب بود و وقتی شنیدم پسرم دست به خودکشی زده و این فیلم و دست نوشته را از خود به جا گذاشته شوکه شدم.

وی افزود: داخل خانه هیچ اسلحه ای نداشتیم و نمی دانم پسرم این اسلحه را که تنها یک فشنگ داشته از کجا تهیه کرده و هنوز نمی توانم باور کنم پسرم دست به این کار زده است.

بنا بر این گزارش، جسد این پسر ۱۲ ساله برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

نظرات