ساعت دقیق پخش تکرار سریال خوش رکاب از شبکه امید +‌‌‌ تعداد قسمت ها

0

ساعت دقیق پخش تکرار سریال خوش رکاب از شبکه امید و زمان دقیق بازپخش این سریال ار شبکه امید که ار ۱۶ آذر ۹۹ شروع به نمایش را کرده را در مجله حرف تازه میخوانید

ساعت دقیق پخش تکرار سریال خوش رکاب از شبکه امید +‌‌‌ تعداد قسمت ها

زمان پخش تکرار سریال خوش رکاب

مجموعه و سریال خوش رکاب به کارگردانی علی شاه حاتمی محصول سال ۱۳۸۱ هست که برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ از شبکه یک در عید نوروز پخش شد .

این سریال برای دفعات از شبکه های مختلف پخش شده و حالا در آذر ماه ۹۹ از یکشنبه ۱۶ آذر ماه از شبکه امید پخش میشود

محمد کاسبی در نقش تقی و مریم سعادت و مجید صالحی و امیر نوری و مونا فرجاد و نفیسه روشن و …از بازیگران اصلی سریال هستند

اگر علاقه مند به دیدن این سریال نوستالژی هستید روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعت ۱۶:۱۵ و ساعت تکرار آن در ساعت ۲۳:۱۵ و روز بعد ساعت ۵ و ۸:۱۵ میتوانید از شبکه امید نگاه کنید.

ساعت دقیق پخش تکرار سریال خوش رکاب از شبکه امید +‌‌‌ تعداد قسمت ها

بازیگر نقش سمیه در خوش رکاب

در این سریال محمد کاسبی در نقش تقی, مجید صالحی در نقش عزت ,مریم سعادت در نقش مریم و امیر نوری بازیگر نقش جواد, پویا امینی در نقش مهدی مونا فرجاد بازیگر نقش سارا ,سعید قائمی در نقش بهرام ,روژان آریامنش بازیگر نقش سمیه, فرهاد جم در نقش حاج احمد و …. حضور دارند.

روژان آریامنش بازیگر نقش سارا در خوش رکاب

بازیگر نقش سمیه در خوش رکاب

این سریال فصل ۲ نیز داشت که با نام خوش غیرت تولید شد. خوش غیرت سریالی ایرانی ست که به همت گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما و با کارگردانی علی شاه حاتمی ، به تهیه‌کنندگی محمود فلاح و محصول سال ۱۳۸۳ است.‌این مجموعه تلویزیوینی ادامه سریال خوش‌رکاب است. این سریال برای اولین بار در نوروز ۱۳۸۴ شبکه ۱ پخش شد

مونا فرجاد بازیگر نقش سارا در خوش رکاب

بازیگر نقش سارا در خوش رکاب

ادامه داستان مردی به نام تقی با بازی محمد کاسبی بود که علاقه ویژه ای به کامیون خود داشت. این دلبستگی او به اندازه ای بود که حاضر نبود برای کمک رسانی به جبهه از کامیونش استفاده کند، اما در نهایت این اتفاق افتاد و تحولاتی را برای این شخصیت به همراه داشت.

او این بار تصمیم گرفته‌است دارو از مردم جمع آوری کند و با کامیون خود، که حالا نامش را از خوش رکاب به خوش غیرت تغییر داده است،برای کمک به مردم عراقی برود که هم‌اکنون بعد از سقوط صدام در چنگال آمریکایی هااسیرهستند.دراین حین اتفاقاتی برای او و شاگردش می افتد.

نظرات