شرایط کامل برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس دی ۹۹ اعلام شد

0

با نزدیک شدن به زمان و تاریخ امتحانات نوبت اول مدارس در سال ۹۹ شرایط و زمان دقیق برگزاری امتحانات نوبت اول دی ماه مدارس مشخص شده و از سوی آموزش و پرورش اعلام شد.

شرایط کامل برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس دی 99 اعلام شد

چگونگی برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس دی ۹۹

حرف تازه – با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، کلاس ها بصورت اینترنتی و آنلاین تشکیل میشود. حالا شرایط و زمان دقیق برگزاری امتحانات نوبت اول دی ماه مدارس مشخص شده و از سوی آموزش و پرورش اعلام شد.
اکنون دانش اموزان این سوال را میپرسند که امتحانات نوبت اول دی ماه مدارس در کدام پایه ها حضوری و کدام پایه ها غیرحضوری خواهد بود؟

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش شرایط برگزاری امتحانات دی ماه و خرداد ماه دانش ‌آموزان را اعلام کرد که امتحانات برخی پایه ‌ها حضوری است. خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات دانش‌ آموزان اظهار کرد: برگزاری امتحانات پایانی نوبت اول دانش ‌آموزان به صورت حضوری یا مجازی به شرایط زرد، نارنجی و قرمز منطقه ‌ای بستگی دارد که مدرسه در آنجا واقع شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، شورای مدرسه می ‌تواند شرایط را در نظر بگیرد و اگر امکان آن وجود داشت، امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنند و اگر ممکن نبود امتحانات از طریق آزمون ‌های آنلاین شبکه شاد و سایر آزمون ‌‌یار هایی که در کشور رواج دارد به صورت مجازی برگزار شود.

نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول دی ۹۹

با توجه به این که امتحانات پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم نهایی بوده و این دو پایه به عنوان پایه های سرنوشت ساز و حیاتی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته می شود و انتخاب رشته تحصیلی در اتمام پایه نهم و شزکت در آزمون کنکور پس از اعلام نتایج امتحانات پایه دوازدهم اتفاق می افتد لذا امتحانات نوبت اول ۹۹ – ۱۴۰۰ این دو پایه همچون امتحانات نهایی خرداد ماه به صورت حضوری و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد

امتحانات دی ماه ۹۹ پایه نهم و دوازدهم

امتحانات دی ماه در سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ این دو پایه در اختیار مدرسه است اما امتحانات پایه نهم و دوازدهم در خرداد ماه به صورت نهایی و حضوری برگزار می ‌شود. ساکی بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم جاماندگان شهریور ماه برای حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ نفر از ۱۵ دی ماه به صورت حضوری برگزار می ‌شود.

نظرات