بیوگرافی احمد موسوی فوتبالیست و همسرش با عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی احمد موسوی فوتبالیست و همسرش با عکس های جدید و جنجال اخیر

سید احمد موسوی : زاده ۱۵ بهمن ۱۳۷۰ در لرستان بازیکن فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی احمد موسوی بازیکن نساجی و همسرش و خانواده و زندگی شخصی و ورزشی همراه با عکس های ورزشی و تیپ شخصی و نشانی اینستاگرام و سوابق و آمار باشگاهی و حواشی اخیر را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی احمد موسوی بازیکن فوتبال و همسرش + زندگینامه و اینستاگرام

بیوگرافی احمد موسوی بازیکن فوتبال

سید احمد موسوی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۷۰ در شهر دورود استان لرستان، بازیکن فوتبال است که هم اکنون در تم نساجی مازندران بازی میکند.

سوابق ورزشی

احمد موسوی در پست مدافع راست برای باشگاه نساجی مازندران بازی می کند. سیداحمد موسوی سابقه شرکت در باشگاه های حرفه ای اکسین، ماشین سازی، استقلال، خونه به خونه، پاس همدان، تراکتور، گل گهر و راه آهن را دارد. این چهره در سال ۱۴۰۰ به باشگاه فوتبال گل گهر سیرجان ملحق شد و سپس در سال ۱۴۰۱ به تیم نساجی مازندران پیوست.

آمار باشگاهی

قد موسوی ۱٫۷۹ سانتی متر و در پست مدافع راست توپ میزند.او تاکنون در باشگاه هایی پاس همدان، راه‌آهن و خونه به خونه، اکسین، گسترش‌ فولاد، ماشین‌سازی تراکتور تبریز، گل‌ گهر و … عضو بوده است.

زندگینامه سید احمد موسوی فوتبالیست ایرانی

شروع فوتبال

فوتبال را از شهرستان دورود زير نظر عليرضا هاشمي(كُرنوكَر) از رده نونهالان و سپس نوجوانان شروع كرد و توانست با درخشش خود، منتخب چندین دوره مسابقات استانی شود و یکی از پدیده ای فوتبالی استان لرستان و شهر دورود است. وی در سال ۲۰۱۲ میلادی در باشگاه فوتبال استقلال ایران عضو شد. حدود یک سال پس از شرکت در باشگاه جوانان استقلال به باشگاه حرفه ای پاس همدان ملحق شد و در فصل ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۴ در ۱۵ بازی شرکت کرد. وی در دوره شرکت در باشگاه استقلال با آرش رضاوند همبازی بوده است.

احمد موسوی در ادامه مسیر فعالیت های حرفه ای خود در فوتبال، در فصل ۲۰۱۴ الی ۲۰۱۵ وارد باشگاه فوتبال راه آهن تهران شد و در ۱۲ بازی هنر نمایی کرد. این چهره در فصل ۲۰۱۵- ۲۰۱۶ در باشگاه فوتبال خونه به خونه در شهر بابل موفق به گل زنی شد. احمد موسوی در این فصل در مجموع ۵ بازی حضور یافته است.

وی همچنین سابقه حضور در باشگاه فوتبال گل ریحان البرز واقع در قم را دارد. این باشگاه از سال ۱۳۹۳ با عنوان اکسین البرز شناخته شده است. احمد موسوی در باشگاه اکسین در ۱۶ بازی حضور یافته است و موفق به دو گل زنی در دروازه تیم حریف شده است.

احمد موسوی پس از باشگاه اکسین وارد باشگاه فوتبال گسترش وفتبال تبریز شد و با نثار کردن یک گل به دروازه تیم حریف افتخارآفرینی کرد.

او سپس توانست در تیم های جوانان داماش،اميد داماش ،اميد استقلال، پاس همدان سال٩٢، راه اهن تهران سال ٩٣، خونه به خونه سال ٩٤، اكسين سال ٩٥ -گسترش فولاد و …. راه یابد.

همسر احمد موسوی کیست

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و خبری مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده است

بیوگرافی و عکس های سید احمد موسوی بازیکن استقلال

گلزنی در بازی استقلال و نفت آبادان

در بازی دو تیم استقلال و نفت ابادان روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی موسوی موفق شد دروازه صنعت نفت را باز کند و یک گل به تیمش هدیه دهد.

بازیکن استقلال

سیداحمدی موسوی در نقل و انتقالات لیگ بیستم در سال ۹۹ – ۱۴۰۰ در شهریور ماه با عقد قراردادی دو ساله به استقلال تهران پیوست

اینستاگرام احمد موسوی

صفحه شخصی وی با نشانی s.ahmad.moosavii فعال است، هر چند فعالیت چشمگیری در فضای مجازی ندارد و تصاویر کمی در پیج شخصی او وجود دارد.

مصاحبه و گفتگوی خودمانی احمد موسوی درباره زندگینامه اش:

بخشی از گفت و گو های احمد موسوی در زیر بخوانید:

“هدف اصلی من از قدم نهادن در عرصه فوتبال پیشرفت بوده است. من برای رسیدن به پیشرفت از رده های پایین فعالیت خودم را آغاز کردم. سپس به مرور زمان به رشد مناسب رسیدم.

من به صورت مداوم فوتبال استان لرستان را پیگیری می کنم و با مربی های مختلف در ارتباط هستم. حتی با بازیکن های لرستانی که در خارج از محوطه لرستان مشغول بازی هستند، در ارتباط هستم.

من فکر می کنم وضعیت فوتبال استان با مشکلات گسترده ای در حوزه های سخت افزاری و مالی مواجه شده است.

وحید امیری و علی بیرانوند با پشتکار شخصی سبب ثابت شدن ظرفیت و پتانسیل لرستان شدند. لذا به عنوان یک همشهری لرستانی به وجود این دو چهره افتخار می کنم.

من در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ با عقد یک قرار داد دو ساله به باشگاه استقلال تهران ملحق شدم. زمانی که به استقلال بازگشتم گمان می کردم از یک سفر طولانی به خانه رفته ام. من در روز هایی که در آکادمی حضور داشتم آرزوی حضور در تیم بزرگسالان را در ذهن خود پرورش می دادم.

کتک کاری در دی ماه ۱۴۰۱

در دی ماه ۱۴۰۱ کتک کاری مفصلی با مهدی ترابی راه انداخت و به دلیل فحاشی مهدی ترابی به صورت به سیلی زد

عکس های شخصی و ورزشی احمد موسوی

اینستاگرام احمد موسوی بازیکن فوتبال

همسر احمد موسوی فوتبالیست کیست

سوابق و آمار باشگاهی سیداحمد موسوی فوتبالیست

نظرات