فیلم کامل لحظه درگیری و دعوای ترابی و احمد موسوی و واکنش ها را ببینید

3

فیلم کامل لحظه درگیری و دعوای ترابی و احمد موسوی و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل ماجرای درگیری و دعوای مهدی ترابی و احمد موسوی و واکنش ها را ببینید در ویدئوی کتک کاری و دعوای ترابی و موسوی در بازی پرسپولیس و نساجی روز پنجشنبه ۱۵ دی که و سیلی زدن احمد موسوی به صورت ترابی از روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش طرفداران هر دو تیم و فدراسیون فوتبال را در پی داشته است.

فیلم کامل لحظه درگیری و دعوای ترابی و احمد موسوی و واکنش ها را ببینید

مهدی ترابی و احمد موسوی در جریان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران با هم درگیر شدند و کار به کتک کاری و سیلی زدن و فحاشی رسید. در دقیقه ۵۸ بازی پرسپولیس و نساجی بین مهدی ترابی و احمد موسوی درگیری فیزیکی رخ می دهد که منجر به دادن کارت زرد به هر دو بازیکن شد. گویا موسوی آغازکننده این درگیری بوده و به ترابی به دلیل اعتقاداتش توهین زشتی انجام می‌دهد، ترابی هم گویا به موسوی فحاشی کرده. حالا هر دو محروم شدند تا تکلیفشان مشخص شود.

فیلم درگیری و دعوای مهدی ترابی و احمد موسوی را ببینید:

همچنین شاهدان عینی می گویند احمد موسوی بازیکن نساجی شروع کننده درگیری با مهدی ترابی بود و باعث اخراج بازیکن پرسپولیس شده است.ترابی بعد از درگیری با مدافع راست نساجی در دقیقه ۶۰ با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد و زمین را ترک کرد.

ماجرای درگیری ترابی و موسوی

در جریان بازی نساجی و پرسپولیس که روز پنجشنبه ۱۵ دی سال جاری (۱۴۰۱) ترابی و موسوی بر سر یک توپ با یکدیگر درگیر می‌شوند. درگیری که ادامه‌دار شد و کار به درگیری لفظی شدید و حتی برخورد فیزیکی کشید. دو طرف ضمن استفاده از الفاظ رکیک نسبت به هم‌، یکدیگر را هل دادند و حتی نزدیک بود دست به یقه شوند. شاهدان عینی که پشت دروازه نساجی و کنار نیمکت پرسپولیس حضور داشتند و از نزدیک درگیری را دیدند، اینطور تعریف کردند که موسوی در ابتدا از یک لفظ زشت خطاب به ترابی استفاده کرد و مهاجم سرخ‌پوشان هم از کوره در رفت.

فیلم کامل ماجرای درگیری و دعوای ترابی و احمد موسوی

واکنش ها

مشخص نیست احمد موسوی از چه لفظی استفاده و چه حرفی زده، که ترابی از کوره دررفته است، ولی ترابی معمولا بازیکن آرامی است و کمتر درگیر می‌شود ولی در آن لحظه حسابی عصبانی و برافروخته شد و بلافاصله هم جواب بازیکن نساجی را داد. بعد از این اتفاقات داور وارد ماجرا شد و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. بازی می‌رفت به جریان بیفتد که مدافع نساجی یا دست یک حرکت زشت و زننده را به ترابی نشان داد و به نوعی دوباره باعث عصبانیت ترابی شد. ترابی وقتی این حرکت را دید، از لفظ زشتی خطاب به بازیکن نساجی استفاده کرد و داور هم بلافاصله به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. احتمالا داور حرکت دست احمد موسوی را ندید وگرنه قطعا او هم به خاطر همین حرکت زشت می‌توانست با کارت قرمز داور جریمه شود. ترابی هم وقتی متوجه شد فقط خودش اخراج شده و داور به خاطر حرکت دست و علامتی که مدافع نساجی به او نشان داد، کارت قرمز دریافت نکرده‌، موقع خروج از زمین حسابی از کوره در رفت و به داور و داور چهارم معترض شد.

هرچه که بود ترابی کارت قرمز گرفت و دیدار بعدی تیمش را از دست داد. همچنین با کارت زردی هم که دریافت کرد، ۳ کارته شد و اگر یک کارت زرد دیگر دریافت کند، یک بازی دیگر پرسپولیس را از دست خواهد داد. البته این احتمال وجود دارد که ناظر مسابقه همه اتفاقات را گزارش کرده باشد و حتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم وارد عمل شود و محرومیت‌های بیشتری را برای ترابی و موسوی در نظر بگیرد.

فیلم کامل لحظه درگیری و دعوای ترابی و احمد موسوی و واکنش ها را ببینید

***

احمد موسوی مدافع نساجی می‌گوید داور بازی از نزدیک فحاشی ترابی را شنیده و به صحنه نزدیک بود که او را اخراج کرد.

به گزارش ایسنا، احمد موسوی پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس در رابطه با درگیری لفظی او با ترابی که منجر به اخراج ترابی شد، اظهار کرد: من چیزی نگفتم و دیدید که داور چه کسی را اخراج کرد. حتما داور یک فحاشی را شنیده که او را اخراج کرد. من می‌دانم ترابی چه گفت و داور فحاشی ترابی را دید و او را اخراج کرد.

فیلم سیلی زدن احمد موسوی به مهدی ترابی

****

خبرورزشی: احمدموسوی در مورد درگیری خود با مهدی ترابی در جریان بازی دو تیم گفته است: بی‌احترامی و فحاشی کرد و داور هم دید و او را اخراج کرد. یک برخورد فوتبالی بود که منجر به فحاشی شد و داور هم صحنه را دید. دوست دارم گزارش را هم ببینم چه می‌نویسند. یک درگیری فوتبالی بود و مشخص است در جریان بازی چه کسی شروع کرد.

اما مهدی ترابی بر خلاف احمد موسوی تلاش کرد در پایان بازی این درگیری را فراموش کند و حتی حاضر نشد از کلمه‌ای که موجب عصبانیتش شده حرف بزند. ظاهرا در رختکن یحیی گل‌محمدی از شاگردش خواست در کنفرانس خبری بعد از بازی به این موضوع دامن نزد. به همین خاطر او وقتی با سوال خبرنگاران در مورد درگیری با احمد موسوی مواجه شد، گفت: معذرت می‌خواهم. بالاخره فوتبال است و اتفاق، ببخشید.

3 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه درگیری و دعوای ترابی و احمد موسوی و واکنش ها را ببینید

  1. میلاد گفت:
    1
    1

    متاسفانه عده‌ای بدون در نظر گرفتن حقیقت، غیر عادلانه نظر می دهند و سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت هستند ولی هم شروع کننده ی درگیری با تکل خطرناک موسوی بود و ادامه دادن درگیری و سیلی زدن و …. باید موسوی مستقیم اخراج می شد.

  2. تارا گفت:
    5
    14

    قیافه ترابی فقط عین موش شده دمت گرم موسوی

  3. مهدی گفت:
    14
    6

    خدا برای تو کافیست مهدی جان
    مهدی ترابی وقتی خدا و اهل بیت رو داری از هیچی نگران نباش

نظرات