بیوگرافی و عکس های الیزا اورامی دوبلور و بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های الیزا اورامی دوبلور و بازیگر

بیوگرافی الیزا اورامی دوبلور و بازیگر تئاتر و تلویزویون و سینما و صداپیشه و گوینده رادیو و همسر اردلان شجاع کاوه بازیگر ایرانی را با عکس ها و زندگی شخضی و ازدواج و فرزندان و اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه برای شما آماده کردیم.

بیوگرافی الیزا اورامی همسر اردلان شجاع کاوه + زندگینامه با عکسهای جدید

بیوگرافی الیزا اورامی دوبلور

الیزا اورامی در ۹ آذر ۱۳۴۴ در مشهد به دنیا آمده و متولد مشهد است، دارای مدرک تحصیلی لیسانس نقاشی و همسر اردلان شجاع کاوه از بازیگران با سابقه کشورمان هستند.

سوابق دوبله و کار هنری

اورامی بطور حرفه ای از سال ۱۳۷۰ وارد حوزه دوبله و گویندگی شده و تا کنون نیز در این واحد دوبله بکار مشغول است. او در سال ۱۳۷۰ توسط عباس نباتی و خوشنویس به هنگام بازی در نمایش سوتفاهم برای کار دوبله دعوت شد .

زندگینامه الیزا اورامی دوبلور و گوینده و بازیگر

بازیگری

وی علاوه بر گویندگی و دوبله در زمینه بازیگری نیز سابقه دارد. بیشترین فعالیت بازیگریش در تئاتر بوده که در چد نمایش با همسرش اردلان شجاع کاوه همبازی بوده است.

همسر الیزا اورامی کیست

در سال ۱۳۷۰ با اردلان شجاع کاوه از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون که به تازگی رد سریال شرم ایفای نقش کرده،ازدواج کرده و یک دختر دارد. آشنایی آنها در تئاتر بوده و این آشنایی به ازدواج ختم شده و تاکنون نیز زندگی آرام و خوبی را در کنار هم دارند

همسر اردلان شجاع کاوه کیست

نمونه صدای الیزا اورامی

از خصوصیات و ویژگی های صدای اورامی، خاص و منحصر بفرد بودن صدایش می باشد. از جمله نمونه کارهای دوبله ایشان می‌توان به خانم پات در قصه های جزیره ، ماریا کاتبرد در آن شرلی با موهای قرمز ، بانوی منشی های دربار در سریال جواهری در قصر، کاستافیوره در ماجراهای تن تن، عنکبوت بدجنس در گجت بوی،خانم لولا در سریال امیلی در نیومون ، ملکه در جواهرات معبد گمشده ، آماندا بلیک در مستند فراتر از دوهزار، مارماگورا در گربه استثنایی، آن بنکرافت در مرد فیل نما ،آدم ربا در فیلم دقایق برخورد (وقت هیجان) ،ترمیناتور ۳، گلوریا ، آوای وحش ،سه تفنگدار ، گرگ ،حادثه و… می باشد.

الیزا اورامی دوبلور ماریا کاتبرد در آن شرلی

اینستاگرام الیزا اورامی

صدای خاطره انگیز او در دوبله شخصیت های خانم کاتبرد و خانم پات در قصه های جزیره در ذهن ها ماندگار است.

این بانوی خوش صدا، علاوه بر دوبله، در زمینه گویندگی کتاب های صوتی در کنار همسرش اردلان شجاع کاوه فعالیت دارد، از جمله میتوان به گویندگی مردان مریخی زنان ونوسی به نویسندگی جان گری و یک زن نویسندگی سیبیلا آلرامو، آقای فو نویسندگی جان مکسول کوتسی ، خواهران استوری نویسنده: آلیس هافمن و … اشاره کرد.

بیوگرافی و عکس های الیزا اورامی دوبلور و بازیگر

اینستاگرام الیزا اورامی

پیج اصلی و صفحه شخصی خانم اورامی با آیدی
eourami می باشد که فعالیتی چندانی در فضای مجازی ندارد و تصاویر کاری و حرفه ای درباره دوبله در آن موجود است

گویندگی در رادیو

اورامی در سال ۱۳۷۲ مجری برنامه سلام تهران در رادیو و مدتی در رادیو کار کرده است

نمونه صداهای او در گویندگی در فیلم ها، انیمیشن ها و سریال های: آن شرلی (ماریلا)، پرستار بچه (گوینده متن) و شخصیت های خانم پات (جواهرات معبد گمشده)، ملکه (مستند فراترازدوهزار)، ادلی(کارتون باخانمان)، زن فروشنده(تن تن)، ماریا کاتبرد(گجت بوی)، عنکبوت بدجنس (گربه استثنایی)، مارماگورا(فیلم : سه تفنگدار) کاترین دونو(ترمیناتور۳ )، آن بنکرافت (شکارچی گوزن)، و امیلی در نیومون و روشنتر از خاموشی است.

نظرات