درگذشت محمد خادم پیشکسوت کشتی + علت فوت و بیوگرافی

0

درگذشت محمد خادم پیشکسوت کشتی پدر دو کشتی و مربی کشتی با سابقه امیررضا و رسول خادم و علت فوت و بیوگرافی و سوابق و مدال ها و افتخارات و همسر و فرزندانش در حرف تازه میخوانید

درگذشت محمد خادم پیشکسوت کشتی + علت فوت و بیوگرافی

بیوگرافی محمد خادم کشتی گیر

محمد خادم اَزغَدی متولد ۱۲ شهریور ۱۳۱۴ در مشهد و درگذشت ۴ آذر ۱۳۹۹ تهران از کشتی‌گیران آزادکار و مربی کشتی سابق ایرانی بود.

فرزندان محمد خادم

رسول خادم ، امیررضا خادم و ابراهیم خادم سه فرزند او، از قهرمانان جهان و المپیک و اسطوره‌های کشتی ایران و جهان و همچنین پزشک متخصص طب سنتی هستند.

افتخارات ورزشی و مدالها

مرحوم خادم مدال نقرهٔ قهرمانی جهان در سال ۱۹۶۲ در تولیدوی آمریکا را کسب کرده و در المپیک ۱۹۶۰ رم نیز در ترکیب تیم ملی قرار داشت که با ۲ برد و ۲ باخت به روباشویلی از شوروی و ساتو ژاپنی در ردهٔ هشتم قرار گرفت خادم سابقهٔ مربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد ایران را نیز دارد.

علت فوت محمد خادم

خادم دارنده مدال نقره مسابقات کشتی آزاد جهان در سال ۱۹۶۲ تولید و آمریکا، مربی اسبق تیم ملی کشتی و پدر امیررضا و رسول خادم قهرمانان جهان و المپیک در روز سخ شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹درگذشت.

درگذشت پدر امیررضا و رسول خادم

درگذشت پدر امیررضا و رسول خادم

جامعه کشتی کشور، فدراسیون کشتی و کمیته پیشکسوتان درگذشت این پیشکسوت، قهرمان و مربی گرانقدر کشتی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و علو درجات را دارد

زمان و جزئیات مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری متعاقبا اعلام میشود.

 

نظرات