مراسم خاکسپاری و تشییع حجت الاسلام راستگو در قم و مشهد + تصاویر

0

مراسم خاکسپاری و تشییع حجت الاسلام راستگو در قم و مشهد روزهای دوشنبه ۳ آذر در قم و سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ در مشهد برگزار میشود  که عکس و تصاویر و فیلم و جزئیات خبر را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

مراسم خاکسپاری و تشییع حجت الاسلام راستگو در قم و مشهد + تصاویر

 

مراسم تشییع حجت الاسلام راستگو

مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو قصه گوی بچه ها و کارشناسان و از مبلغان دینی در حوزه کودک و نوجوان امروز دوشنبه ۳ آذر ۹۹  و فردا سه شنبه ۴ آذر ۹۹ برگزار می‌شود.

قرار است امروز در قم و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نماز بر پیکر ایشان اقامه خواهد شد و سپس برای تدفین به مشهد مقدس، زادگاه آن مرحوم که مشهد مقدس است ،منتقل خواهد شد.

مراسم خاکسپاری و تشییع حجت الاسلام محمدحسن راستگو در مشهد

روز سه شنبه ۴ آذر ۹۹ پیکر مطهر مرحوم راستگو در صحن بزرگ خواجه ربیع حرم رضوی در جوار خانواده آن مرحوم به خاک سپرده خواهد شد.

درگذشت و علت فوت

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو، دیروز یکشنبه ۲ آذر ماه در ۶۷ سالگی به علت سکته مغزی درگذشت، وی متولد ۱۳۳۲ در مشهد،پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت بوده و دانش آموخته دروس حوزوی بود و به “عمو راستگو بچه ها” معروف بود

دهه شصتی ها “برنامه بازی با کلمات” استاد راستگو را به خوبی به یاد دارند که آموزشی همراه نشاط و سرگرمی برای بچه ها اجرا میکرد. وی سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت.
ایشان دارای سه فرزند هستند و همسرش در سال ۹۵ درگذشته و به رحمت خدا رفته است.

نظرات