معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم زن ها فرشته اند ۱

1

فیلم “زن ها فرشته اند ۱، فیلمی ایرانی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش است. این فیلم در ژانر کمدی و خانوادگی در سال ۸۶ ساخته و پخش شد. حالا قرار است بار دیگر از طریق رسانه ملی پخش شود. ”زن ها فرشته اند ۱” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی فیلم زن ها فرشته اند 1

 

خلاصه داستان

فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس می‌گردد. زنی پولدار که عاشق شوهرش است و نمایشگاه و خانه‌اش را به نام شوهرش کرده، در یک مسافرت که انجام نمی‌شود به خیانت همسرش پی می‌برد.

معرفی فیلم زن ها فرشته اند 1

او با همدستی یکی از دوستانش از علاقه همسرش به زنان استفاده کرده و نقشه‌ای می‌کشد تا ثروت خود را برگرداند و شوهرش را به همان مرد آس و پاس قبلی تبدیل کند.

 

اسامی بازیگران زن ها فرشته اند ۱

امین حیایی 
مهتاب کرامتی
نیکی کریمی 
محمدرضا شریفی نیا
لیلا اوتادی
لادن طباطبایی
مریم سلطانی
احمد پورمخبر
فرامرز روشنایی
محمدرضا احمدی
مرتضی کاظمی
ناصر خانلو
رامتین شاعری
جلیل ملک زاده
محمدعلی دهروان
رضا احدی
سعید عبدی

و…

معرفی فیلم زن ها فرشته اند 1

 

دیگر عوامل

کارگردان: شهرام شاه حسینی، تهیه کننده: عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، دستیاران کارگردان کارگردان: علی مردانه و امیر رضایی، منشی صحنه: آذر تجلی، دستیار اول فیلمبردار: فریبرز سیگارودی، عکاس: احمد احمدی، طراح و اجرای تیتراژ: مانیا سیمون.

 

معرفی فیلم زن ها فرشته اند 1

 

زمان پخش فیلم زن ها فرشته اند ۱

این فیلم قرار است پنجشنبه ( مصادف با ۲۹ آبان ماه) راس ساعت ۲۲ از آی فییلم عربی پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۴:۰۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

1 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم زن ها فرشته اند ۱

  1. Jaban گفت:

    واقعا فیلم مزخرفی بود از نظر من!!
    چون یه جور انتقام جویی زنان رو بر علیه مردان نشون میده که میخوان بگن همه ی خیانت ها و هوس بازی ها و دروغ هارو مردا انجام میدن و این وسط زن ها مثل فرشته های معصوم بیگناه بک دفعه با همفکری هم اون مرد هارو ادب میکنن و خودشون پولدار هستند که مثلا بگن شما بدون ما هیچی ندارید و از اینجور حرفا و در نهایت قهرمان بازی میشه همون زن ها.
    یعنی کاملا مشخصه این فیلم براساس اعتقادات [فمنیسم] ساخته شده. و همینطور نشون میده که مثلا زن ها همه چیز رو بلدن و مردها دست و پا چلفتی و زودباور و خنگ هستن.
    بعد تویه این فیلم مردا هارو یه جوری نشون دادن انگار همه ی مرد ها بی ادب و هوس باز هستند در حالی که در حقیقت این شکلی نیست و این یه دروغه!!! و حتی میشه گفت برای خراب کردن اعتبار و آبروی مرد ها در جامعه این فیلمارو میسازن که بگن مرد ها عامل بدبختی و فساد و طلاق و خیانت و فقر و… هستن و زنان مثل فرشته هایی میمونن که همه چیز بر وفق مراد اون ها میچرخه!!!
    از نظر من این فیلم در قالب طنز بیشتر برای مردستیزی ساخته شده تا اینکه بخواد یک فیلم کمدی باشه.
    واقعا متاسفم که یه عده انسان های ناآگاه همچین دروغ هایی رو تبدیل به فیلم میکنن و سعی میکنن مرد هارو تحقیر کنن و زنان رو عالی جلوه بدن.
    امیدوارم این بشر یک روز از تمام ناآگاهی هایی که داره پاک بشه عاقلانه رفتار بکنه و حقیقت رو قبول بکنه.

نظرات