نحوه ثبت نام و چگونگی اخذ ویزای طلایی امارات + مدارک و محل مراجعه

1

مدارک و شرایط اخذ ویزای طلایی امارات و زمان ثبت نام و ارسال مدارک و محل مراجعه و تحویل مدارک و سایت ثبت نام و رشته دانشگاهی مورد نیاز را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

نحوه ثبت نام و چگونگی اخذ ویزای طلایی امارات + مدارک و محل مراجعه

 

اخذ ویزای طلایی امارات از ایران

امارات از طریق ویزای طلایی اقدام به جذب متخصصان و دارندگان مدارک دانشگاهی کرده و به آنها اقامت ۱۰ ساله میدهد. در ادامه مدارک و شرایط و هزینه و رشته تحصیلی مورد قبول ویزای طلایی امارات و اخذ آن را در مجله حرف تازه میخوانید

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست وزیر امارات عربی متحده در آبان ماه ۹۹ با اشاره به تسهیلات مضاعف در نظر گرفته شده برای اقامت متخصصان تصریح کرد که کشورش اعطای «ویزای طلایی» را که تضمین کننده اقامت ۱۰ ساله است برای برخی گروه‌های شغلی از جمله دارندگان مدارک تخصصی و سایر موارد تصویب کرده است.

مشمولان ویزای طلایی امارات

حاکم دبی با انتشار توئیتی اعلام کرد که ویزای طلایی از این پس برای کلیه افراد متقاضی در این رشته های تحصیلی زیر میسر است:

۱- مدرک دکترا

۲- پزشکان

۳- مدرک مهندسی در زمینه علوم انفورماتیک، الکترونیک، برنامه نویسی، برق و بیوتکنولوژی

۴- دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های امارات با معدل بالا

۵- متخصصان فعال در برخی دیگر از حوزه‌های علمی از جمله هوش مصنوعی، تحلیل داده

چگونگی اخذ اقامت امارات

توجه کنید که هر طریق برای اقامت امارات اقدام کنید، نمی توانید تابعیت و پاسپورت امارات را به دست آورید

اقامتی که در کشور امارات برای مهاجرین صادر می شود صرفا اقامت موقت بوده و فقط در شرایطی که شخص ۳۰ سال در امارات اقامت داشته باشد می تواند برای اخذ اقامت دایم امارات اقدام نماید.

فقط با ازدواج با مرد اماراتی و پس از ۳ سال اقامت در امارات است که می توان اقامت دایم و سپس تابعیت امارات را به دست آورد.

البته تابعیت در صورتی به زوجه اعطا می شود که تابعیت قبلی خود را ترک نماید. قانون تابعیت مضاعف در امارات به رسمیت شناخته نمی شود.

با اینکه سیاست های امارات برای جذب سرمایه گذار در سال های اخیر بسیار بهبود یافته است، اما مهاجران هرگز نمی توانند بخشی از جمعیت بومی و دایمی امارات شوند.

اقامت امارات از طریق کار، از طریق تحصیل، از طريق سرمايه گذاری و اقامت امارات از طريق ازدواج و از طریق تولد فرزند و در نهایت از طریق پناهندگی از جمله شرایط زندگی در امارات است

آدرس سفارت امارات در ایران

سفارت امارات در ایران در تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، تقاطع مهستان، پلاک ۲ واقع شده است

1 دیدگاه در “نحوه ثبت نام و چگونگی اخذ ویزای طلایی امارات + مدارک و محل مراجعه

  1. سهیلا گفت:

    سلام وقت بخیر. چگونه ثبت نام ویزای طلایی امارات را انجام بدهیم؟ باتشکر

نظرات