خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سر به راه

0

سریال “سر به راه″، سریال ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی است. این سریال در ژانر کمدی و اجتماعی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار در نوروز ۹۴ از شبکه پنجم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “سر به راه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سر به راه

 

خلاصه داستان

سریال “سر به راه” روایتگر ماجراهای جوان سر به هوایی به نام “شهاب” است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود و این مؤسسه جایی نیست جز خانه یاس که محل نگهداری از کودکان بی سرپرست است.

سریال سر به راه

نقش این جوان را که به مرور زمان و پیش آمدن اتفاقاتی تغییر روی می‌دهد، “سیاوش خیرابی” بازی می‌کند. این مؤسسه نگهبانی هم با نام “عظمت” دارد که نقش او را “ارژنگ امیرفضلی” بازی می‌کند و با بازی همراه با طنز خود، لحظات شیرینی را ایجاد می‌کند…

 

اسامی بازیگران سریال سر به راه

اسامی بازیگران سریال سر به راه

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید سلطانی، تهیه کننده: ایرج محمدی، نویسنده: مهدی محمد نژاد، مشاور فیلمنامه: علیرضا کاظمی پور، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، برنامه ریز: حمیدرضا سلطانی، دستیار اول تصویربردار: سعید خراسانی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح چهره پردازی: زهره سیه پوش، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، آهنگساز: حمیدرضا صدری، صداگذار: آرش اسحاقی، تدوین: محمد حسین غضنفری، مدیر تصویربرداری: محمد افسری.

 

زمان پخش سریال سر به راه

سریال “سر به راه” قرار است از سه شنبه ( مصادف با ۱۳ آبان ماه) راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات