اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چادر گلدار به همراه نقش + داستان کامل و زمان پخش

0

سریال چادر گلدار از جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ راس ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در ۶ قسمت تماشا کنید. در ادامه اسامی بازیگران سریال چادر گلدار (بیوگرافی و عکس) و بیوگرافی نقش های مامان پری و ناهید و سارا و بهار و حبیب و .. داستان کامل و آخر داستان سریال چادر گلدار یک ایپزود از سریال روزهای بهتر را با عکس های جدید بازیگرانش در مجله حرف تازه دانلود کنید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چادر گلدار به همراه نقش + داستان کامل و زمان پخش

سریال “چادر گلدار″، سریال ایرانی به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه کنندگی احمد زالی است. این سریال در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “چادر گلدار” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال چادر گلدار

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چادر گلدار به همراه نقش + داستان کامل و زمان پخش

چادر گلدار عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه کنندگی احمد زالی، یکی از اپیزودهای مجموعه «روزهای بهتر» می باشد که برای اولین بار در سال ۹۶ به روی آنتن شبکه یک سیما رفت. نویسندگی این سریال شش قسمتی توسط مجید آسودگان انجام شده است.

خلاصه داستان سریال چادر گلدار

“چادر گلدار” روایتگر یک “مادر بزرگ” است که تلاش می کند گره های زندگی نوه اش را باز کند و وارد حواشی و ماجراهای او می شود. در خلاصه داستان سریال، توضیحی آمده است: در کنار ما انسان های بزرگی زندگی می کنند که ما توانایی ها و ویژگی های آنها را به خوبی درک نمی کنیم.

داستان سریال چادر گلدار

سید محسن یوسفی، کارگردان و مستندساز ایرانی، تاکنون کارگردانی سریال های “پرتوهای نور”، “مار پله”، “معصومه”، “طلاق در وقت اضافه”، “شاید برای شما هم اتفاق بیافتد”، “دست بالای دست”، “نیلی تر از مهتاب” و… در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار

 

دیگر عوامل

کارگردان: سید محسن یوسفی، تهیه کننده: احمد زالی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرزین فتحی، مدیر تصویربرداری: شهرام نجاریان، مدیرتولید: حسین پور کیانی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: محمد یاراحمدی، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوین: بهروز خباز، صداگذار: عرفان ابراهیمی، منشی صحنه: عاطفه هادی نژاد، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی، عکاس: امیر فائض.

 

زمان پخش سریال چادر گلدار

سریال “چادر گلدار” قرار است از جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ راس ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

سوگل طهماسبی در نقش سارا در چادر گلدار

عکس و بیوگرافی سوگل طهماسبی در نقش سارا در سریال چادر گلدار

سمیرا حسینی در نقش بهار در چادر گلدار

سمیرا حسینی در نقش بهار در چادر گلدار

رامین ناصرنصیر در نقش حبیب

رامی ناصرنصیر در نقش حبیب در چادر گلدار

درباره مجموعه روزهای بهتر

سریال اپیزودیک روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی و توسط کارگردان های مختلف در شش اپیزود و قصه پنج قسمتی و در مجموع ۳۰ قسمت برای شبکه یک ساخته شده است.

تاکنون از این مجموعه اپیزودهای مختلفی ازجمله «نامه آخر»، «دیگری»، «گذر از مه»، «چارگاه»، «بیم و امید» و «آفتاب خیزان» از شبکه یک و سه به نمایش درآمده است

 

نظرات