خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پازل

0

سریال “پازل″، سریال ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی است. این سریال در ژانر سیاسی و اجتماعی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار در مهرماه همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پازل” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پازل

 

خلاصه داستان

سریال “پازل” روایتگر یک خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور است. جاسوسان خرابکار در قسمتی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر مهمانان و خبرنگاران خارجی تحقیر شود، اما وزارت اطلاعات از این موضوع مطلع می‌شود و تلاش برای خنثی کردن توطئه را آغاز می‌کند…

داستان سریال پازل

ابراهیم شیبانی، کارگردان و نویسنده ایرانی است. او تاکنون سریال های “خورشید همچنان می درخشد”، “نجوا”، “پازل”، “هیچ کجا، هیچکس”، “صحنه جرم، ورود ممنوع” و فیلم ماندگار “زهر عسل” را کارگردانی کرده است.

 

اسامی بازیگران سریال پازل

اسامی بازیگران سریال پازل

 

دیگر عوامل

کارگردان: ابراهیم شیبانی، نویسنده: مرتضی اصفهانی، تهیه کننده: محمد پیرهادی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهرداد یزدانی، منشی صحنه: بهاره حسینی، عکاس: امید صالحی، صدابردار: محمد شیوندی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه رایانه ای: حسن پیله ور، مدیر تصویربرداری: منصور ظهوری.

 

زمان پخش سریال پازل

سریال “پازل” قرار است از یکشنبه ( مصادف با ۴ آبان ماه) راس ساعت ۰۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۲:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات