خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هفت سنگ

0

سریال “هفت سنگ″، سریال جنجالی ایرانی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی مجید مولایی است. این سریال در ژانر کمدی و درام در سال ۹۲ ساخته و برای اولین بار در رمضان ۹۳ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “هفت سنگ” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هفت سنگ

 

خلاصه داستان

سریال “هفت سنگ” روایتگر ماجراهای سه زوج ایرانی است که با هم نسبت خانوادگی دارند و داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود، که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

داستان سریال هفت سنگ

این مجموعه همچنین به مسائل روز توجهی ویژه دارد و روابط بین اعضای خانواده‌ها در قصه، به گونه‌ای طراحی و کنار هم چیده شده است که بیانگر شرایط روز جامعه باشد. همچنین اختلاف نسلی یکی از وجوه بارزی است که می‌توان از آن یاد کرد و در مقاطع مختلفی از سریال در نوع روابط میان کودکان و نوجوانان به ویژه در میان خانواده به آن اشاره می‌شود.

سریال هفت سنگ

لازم به ذکر است برخی این سریال را تقلیدی از سریال آمریکایی خانواده مدرن می‌دانند. مجله تایم پس از پخش قسمت نخست این سریال در گزارشی نوشت که هفت‌سنگ کپی صحنه‌به‌صحنهٔ سریال آمریکایی خانواده امروزی است و نسبت به عدم رعایت قانون حق تکثیر انتقاد کرد.

 

اسامی بازیگران سریال هفت سنگ

اسامی بازیگران سریال هفت سنگ

 

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا بذرافشان، تهیه کننده: مجید مولایی، نویسندگان: علیرضا بذرافشان، سارا خسروآبادی، حسین تراب نژاد و فروغ فروهیده، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، منشی صحنه: غزل رشیدی، تیتراژ: مهران گل محمدی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی و علی اسماعیلی، طراح گریم: محمد قومی، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، موسیقی: سعید انصاری، خواننده: مازیار فلاحی، تدوین: سیاوش کردجان، تصویربردار: فرزام گل سفیدی.

 

زمان پخش سریال هفت سنگ

سریال “هفت سنگ” قرار است از یکشنبه ( مصادف با ۴ آبان ماه) راس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه نسیم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

 

نظرات