معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سازهای ناکوک

0

فیلم “سازهای ناکوک، فیلمی ایرانی به کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندکی فرشته طائرپور است. این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و از ساعتی پیش به صورت اکران آنلاین در آمده است. این فیلم که به تازگی به صورت آنلاین اکران شده است، پیش بینی می شود با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی نیز در کنار اکران انلاین به نمایش گذاشته شود. ”سازهای ناکوک” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سازهای ناکوک

 

خلاصه داستان

فیلم “سازهای ناکوک” روایتگر قصه دو خواهر است که با ورود مردی عاشق، هویت اولی در آستانه فروپاشی و شخصیت دومی در مسیر جدیدی از خودشناسی قرار می گیرد…

داستان سازهای ناکوک

علی حضرتی، تهیه کننده و کارگردان ایرانی که پیش از این تهیه کنندگی آثار هنری همچون “یک قناری یک کلاغ”، “اردک لی”، “نیمرخ ها” و “خداحافظی طولانی” در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. حالا در کنار فرشته طائرپور، تهیه کننده نامی ایران تجربه متفاوتی را داشته است.

 

اسامی بازیگران فیلم سازهای ناکوک

بازیگران فیلم سازهای ناکوک

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی حضرتی، تهیه کننده: فرشته طائرپور ، نویسندگان : اصغر عبداللهی و علی حضرتی ، مدیر فیلمبرداری : مسعود امینی تیرانی ، طراح چهره پردازی : عبدالله اسکندری ، صدا : ایرج شهزادی ، تدوین : ژیلا ایپکچی ، موسیقی : شورا کریمی ، طراح صحنه و لباس : سیامک کاری نژاد ، منشی صحنه : فاطمه رزاقی ، جلوه های ویژه میدانی : حمید رسولیان ، جلوه های بصری : آیدا غازی ، عکس : مهران فلسفی و مهدی دلخواسته ، گرافیست : سیروس سلیمی ، زیرنویس : بونا الخاص ، مشاور رسانه ای : بیتا موسوی.

نظرات