(فیلم) چالش پایین کشیدن شلوار خانواده و خواهر و مادر در اینستاگرام

0

(فیلم) چالش پایین کشیدن شلوار خانواده و خواهر و مادر در اینستاگرام

چالش پایین کشیدن شلوار ، باب شدن چالش اینستاگرامی با انواع موضوعات چند سالی است که مد شده و هر بار یک چالشی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی راه اندازی میشود و کاربران نیز که علاقه مند سرگرم شدن هستند آن را دنبال می کنند، چالش خاک و رقص و سرکار گذاشتن خانواده و دروغ و آب سرد و حالا چالش پایین کشیدان شلوار خانواده و خواهر و مادر و دیگران !!!!!

(فیلم) چالش پایین کشیدن شلوار خانواده و خواهر و مادر در اینستاگرام

ماجرای چالش اینستاگرامی پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر

بله شاید تعجب کنید که چنین چالشی حالا در اینستاگرام راه افتاده و برخی کاربران نیز این عمل وقیح را انجام میدهند و حتی به فکر آبروی خود و خانواده نیستند و صرفا شاید هدفشان سرگرمی خنده و بازدید و جلب توجه باشد، اما به چه قیمت!!!

حال سوال اینجاست که لایک و بازدید و خنده به چه قیمت؟؟!!!! البته قابل ذکر است که فاجعه لایک گرفتن و بازدید چند سالی است که در اینستاگرام با انوع بی اخلاقی و اعمال و رفتار و حتی شایعات زشت و دروغ باب شده که بسی جای تاسف دارد.

(فیلم) چالش پایین کشیدن شلوار خانواده ننگی دیگر در اینستاگرام

 

واکنش کاربران به چالش

این چالش، موجی از اعتراضات کاربران را به‌دنبال داشته است و با کلمات و الفاظ تندی از این فاجعه فضای مجازی یاد شده و این چالش را مخصوصا پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر را بی ناموسی دانستند که برای لایک و بازدید به مادر و خانواده و خواهر و ناموس خود رحم نمیکنند و در مقابل دید هزاران نفر در شبکه اجتماعی و ر فضای مجازرمی این عمل وقیح را انجام میدهند.

البته سکانسی در فیلم تگزاس ۲ نیز وجود دارد که سکانس خنده دار پایین کشیدن شلوار از پای پدر است و یا در ورزش های مختلف و شوخی با دیگران در اماکن مختلف نیز این عمل دیده شده که به شدت عمل زشتی و وقیحانه ای است.

نظر خود را برای ما بنویسید…

نظرات