ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی (چالش دروغ و سرکار گذاشتن) + تصاویر

0

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی (چالش دروغ و سرکار گذاشتن) + تصاویر

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی و چالش دروغ و سرکار گذاشتن مردم و کاربران در اینستاگرام را با تصاویر و چالش های ارسالی در مجله حرف تازه مشاهده کنید

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی (چالش دروغ و سرکار گذاشتن) چیست + تصاویر

 

عکس و فیلم چالش اینستاگرامی صدف بیوتی

صدف بیوتی، مدل اینستاگرامی مشهور ایرانی که در حوزه لوازم آرایشی و زیبایی فعالیت میکند، چند روزی‌ست که چالشی به نام داستان سرایی و دروغ پردازی گذاشته و خبرساز شده، او از فالوورهایش خواسته با داستان‌سرایی و دروغ‌پردازی، به شکلی نامحسوس از اهالی خانه فیلم بگیرند و برایش بفرستند، واکنش‌های خودانگیخته‌ی اهالی خانه، ویدئوهای غافلگیرکننده‌ای ساخته

حواشی چالش دروغ صدف بیوتی

یکی از اینفلوئنسر‌های معروف اینستاگرام که نزدیک به ۳ میلیون دنبال کننده دارد، چالشی به راه انداخته که طی آن افراد انگار که دارند پیام صوتی ضبط می‌کنند، به اصطلاح خالی‌بندی می‌کنند (به یکی از عزیزان خود دروغ می‌گویند) و همزمان از واکنش فردی که در اتاق حاضر است، فیلم می‌گیرند. در این چالش افراد زیادی شرکت کردند، اما در این بین متاسفانه برخی از والدین هم با فیلم گرفتن از فرزندان خود مشارکت داشتند. به گفت صدف ،برخی از ویدئو‌ها در استوری‌های او نزدیک به یک میلیون بازدید داشته‌اند.

چالش اینستاگرامی صدف بیوتی

 

در برخی از این ویدئوها، کودکان در موقعیتی ناخوشایند قرار می‌گیرند. به عنوان مثال در یکی از تکان‌دهنده‌ترین موارد، مادری در حال فیلم گرفتن از دختر خردسالش می‌گوید قرار است او، پدر و چند نفر دیگر به سفر بروند، اما چون ممکن است دختر اذیت کند، او را همراه خود نخواهند برد. موضوعی که باعث می‌شود دختر بچه به گریه بیفتد. این در حالی است که برای کودکان به ویژه در سنین پایین مرز بین واقعیت و شوخی چندان روشن نیست و همین می‌تواند آسیب ناشی از این چنین دست انداختن‌هایی را در آن‌ها تشدید کند.

صدف بیوتی، بلاگر مشهور ایرانی در حوزه لوازم آرایشی و زیبایی، چند روزی‌ست که چالشی گذاشته و خبرساز شده، او از فالوورهایش خواسته با داستان‌سرایی و دروغ‌پردازی، به شکلی نامحسوس از اهالی خانه فیلم بگیرند و برایش بفرستند، واکنش‌های خودانگیخته‌ی اهالی خانه، ویدئوهای غافلگیرکننده‌ای ساخته.

نظرات