معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مرده خور

0

فیلم “مرده خور، فیلمی ایرانی به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان است. این فیلم در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و در آستانه ی اکران است. این فیلم که به تازگی مجوز اکران گرفته است، پیش بینی می شود با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته شود. ”مرده خور” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مرده خور

 

خلاصه داستان

فیلم “مرده خور” روایتگر قصه‌ای حقیقی است که به سایه می‌رود و بیرون آمدنش نقاب از چهره‌ها برمی‌دارد؛ درامی اجتماعی که جدال سنت و عصیان و غلبه و شورش را به تصویر کشیده است.

داستان فیلم مرده خور

تازه‌ترین اثر صادق دقیقی فیلمی پر افت و خیز است. مرزبان با اشاره به اینکه این فیلم در جنوب کشور فیلمبرداری شده است، بیان کرد: مرده خور یک اثر اجتماعی روز یک خانواده را روایت می‌کند.

 

اسامی بازیگران فیلم مرده خور

اسامی بازیگران فیلم مرده خور

 

دیگر عوامل

کارگردان: صادق صادق دقیقی، تهیه کننده: پروانه مرزبان، فیلمبردار: پیمان عباس‌زاده، تدوین: کاوه ایمانی، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه و لباس: امیرعباس دهقانی، جلوه‌های ویژه: کامیار شفیع‌پور، دستیار اول کارگردان: امیرحسین غفاری، برنامه‌ریز: حمید روشن، چهره پرداز: سیدعلی عسگری، مشاور لهجه: اقلیما سقیری، مدیر تولید: پرهام دلدار، سرمایه‌گذاران: پروانه مرزبان و عباس فولادپور، منشی صحنه: داریوش اسقایی.

نظرات